No_jah 437 Posted July 18, 2017 Hej, Vore det inte bra om lokal tid visas för när forumtrådar uppdaterades? Som det är nu visar forumet två timmar fel bl.a. på startsidan, om jag tex. redigerar en tråd kl. 12:00 så står det att tråden är redigerad 10:00 Se bild: Share this post Link to post Share on other sites
0 stavhammar 313 Posted July 19, 2017 På 2017-07-18 på 8:55 AM, No_jah säger: Hej, Vore det inte bra om lokal tid visas för när forumtrådar uppdaterades? Som det är nu visar forumet två timmar fel bl.a. på startsidan, om jag tex. redigerar en tråd kl. 12:00 så står det att tråden är redigerad 10:00 Se bild: Detta är fixat nu och är relativa tider. Till exempel 23 minuter eller 3 timmar. 1 Share this post Link to post Share on other sites
0 stavhammar 313 Posted July 18, 2017 4 timmar sedan, No_jah säger: Hej, Vore det inte bra om lokal tid visas för när forumtrådar uppdaterades? Som det är nu visar forumet två timmar fel bl.a. på startsidan, om jag tex. redigerar en tråd kl. 12:00 så står det att tråden är redigerad 10:00 Se bild: Skall kolla på det och åtgärda detta! Share this post Link to post Share on other sites
0 No_jah 437 Posted July 18, 2017 Tack! Det låter bra. Share this post Link to post Share on other sites
0 No_jah 437 Posted July 19, 2017 Jag har sett det, tack för fixen. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Hej,
Vore det inte bra om lokal tid visas för när forumtrådar uppdaterades?
Som det är nu visar forumet två timmar fel bl.a. på startsidan, om jag tex. redigerar en tråd kl. 12:00 så står det att tråden är redigerad 10:00
Se bild: