petter_b 49 Posted June 23, 2017 (edited) Hur gör man för att komma till första olästa Inlägg? När jag läser forumet på mobilen så kommer jag numera alltid till första inlägget, mycket irriterande! Edited June 23, 2017 by petter_b 1 Share this post Link to post Share on other sites
0 stavhammar 313 Posted July 3, 2017 Samma princip på mobilen Share this post Link to post Share on other sites
0 stavhammar 313 Posted June 23, 2017 Tror att du kan ställa in det i din kontrollpanel. Skall undersöka exakt hur det görs. Just nu firar jag midsommar i Kroatien. Men kollar och svarar här. Trevlig Midsommar Share this post Link to post Share on other sites
0 petter_b 49 Posted July 1, 2017 Jag har fortfarande samma problem, har inte lyckats hitta någon inställning. Share this post Link to post Share on other sites
0 stavhammar 313 Posted July 3, 2017 På 07/01/2017 på 20:34, petter_b säger: Jag har fortfarande samma problem, har inte lyckats hitta någon inställning. Hej Åter hemma och framför jobbet. Du måste först och främst vara inloggad på maringuiden. När du är inne i ett forum och har trådarna uppe så är dom fetmarkerade trådar som innehåller oläst innehåll. Pricken till vänster om trådar som innehåller olästa inlägg kan man klick på och då kommer man till det senaste olästa eller första inlägg om man inte läst något. För att komma till sista inlägget så kan man klicka på tiden/datumet. Om det är i listan med senaste trådar så är det samma princip. Share this post Link to post Share on other sites
Hur gör man för att komma till första olästa Inlägg? När jag läser forumet på mobilen så kommer jag numera alltid till första inlägget, mycket irriterande!
Edited by petter_bShare this post