Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
  • 1
Pentax

Har svårt att få till min inställning på forum

Fråga

När jag klickar på "forum" skulle jag vilja få alla senaste inlägg, precis som när jag klickar på "nyaste", alltså "nyaste" som standard.

Har jag läst ett inlägg så försvinner det från listan, och det funkar inte för mig att ändra, går inte spara ändringar.

Sen saknar jag "autotexten" man kunde ha under sitt inlägg, men den kommer naturligt vis, jag förstår att prio ett är att få allt att funka.

 

 

Kalle

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

12 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0
15 minuter sedan, Pentax säger:

Är nog bra att det sitter endel gamla stofiler som du och jag Tommy, vi kan väga upp de värsta moderna stolligheter till något som fungerar för de flesta.

Någon reacted to ett svar på en fråga Har svårt att få till min inställning på forum

 

Detta är något jag går igång på just nu, inte för att jag har något problem med språket i sig, men det finns Svenska ord direkt utbytbara.

För övrigt tror jag att forumet blir bra bara vi ger det lite tid.

8 minuter sedan, stavhammar säger:

Här trimmat knappen tillfälligt så att den bör visa någonting "mer önskvärt". Testa gärna.

Det andra är ett icke översatt textfält som jag genast åtgärdar.

Har ändrat dom "reaction/reacted" som jag hittar i språkfilerna.

;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Nu var jag väldigt nyfiken på svaret på din fråga, men den ser inte jag!? :blink:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Ja nu var det "autotexten" som dök upp som jag tackade för.

 

Jag kan fortfarande inte spara "allt"

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Förr gick jag alltid in på  de 70 senaste uppdaterade trådarna - vad det det som kallades bryggsnacket, och det senast skrivna inlägget kom upp om man klickade på ett visst sätt.
Ville jag läsa i tråden en gång till, så var det bara att skrolla i listan och välja.

Nu får man klicka på knappen för olästa inlägg. Om man då vill gå tillbaka, så är ju inlägget borta - för det har jag ju redan läst.

Nu är jag en gammal stofil, som tycker att det där med datorer och internet mm är jobbigt. Däremot har jag ett genuint båtintresse.

Jag lever gärna efter principen att - om nåt fungerar, så rör det inte.

Nu fungerade MG bra för mig innan ändringen. Frågan är om man orkar lära sig allt trams på nytt.

 

Å andra sidan var det kanske lika bra att dra nått gammalt över sig.

  • Haha 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
54 minuter sedan, Thallatha säger:

Förr gick jag alltid in på  de 70 senaste uppdaterade trådarna - vad det det som kallades bryggsnacket, och det senast skrivna inlägget kom upp om man klickade på ett visst sätt.
Ville jag läsa i tråden en gång till, så var det bara att skrolla i listan och välja.

Nu får man klicka på knappen för olästa inlägg. Om man då vill gå tillbaka, så är ju inlägget borta - för det har jag ju redan läst.

Nu är jag en gammal stofil, som tycker att det där med datorer och internet mm är jobbigt. Däremot har jag ett genuint båtintresse.

Jag lever gärna efter principen att - om nåt fungerar, så rör det inte.

Nu fungerade MG bra för mig innan ändringen. Frågan är om man orkar lära sig allt trams på nytt.

 

Å andra sidan var det kanske lika bra att dra nått gammalt över sig.

 

Just den funktionen är populär så den kommer åter.

Det är dock en del att göra, och systemet är nytt/ändrat,  men den kommer.

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Är nog bra att det sitter endel gamla stofiler som du och jag Tommy, vi kan väga upp de värsta moderna stolligheter till något som fungerar för de flesta.

Någon reacted to ett svar på en fråga Har svårt att få till min inställning på forum

 

Detta är något jag går igång på just nu, inte för att jag har något problem med språket i sig, men det finns Svenska ord direkt utbytbara.

För övrigt tror jag att forumet blir bra bara vi ger det lite tid.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
5 minuter sedan, Pentax säger:

Är nog bra att det sitter endel gamla stofiler som du och jag Tommy, vi kan väga upp de värsta moderna stolligheter till något som fungerar för de flesta.

Någon reacted to ett svar på en fråga Har svårt att få till min inställning på forum

 

Detta är något jag går igång på just nu, inte för att jag har något problem med språket i sig, men det finns Svenska ord direkt utbytbara.

För övrigt tror jag att forumet blir bra bara vi ger det lite tid.

Här trimmat knappen tillfälligt så att den bör visa någonting "mer önskvärt". Testa gärna.

Det andra är ett icke översatt textfält som jag genast åtgärdar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Test att klicka på de tre horisontella strecken upptill bredvid förstoringsglas ett. Sedan Mer längst ned och därefter Nytt innehåll eller något liknade. Minnet är kort ☺️

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
22 timmar sedan, guestsson säger:

Test att klicka på de tre horisontella strecken upptill bredvid förstoringsglas ett. Sedan Mer längst ned och därefter Nytt innehåll eller något liknade. Minnet är kort ☺️

Nu fattar även jag vad du menar, efter att sett forumet på telefonen.

 

:)

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...