Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
  • 0
AndW

Tapatalk

Fråga

Kommer stödet för tapatalk förbättras? Använder enbart tapatalk för forum. Det var en hopplös appa för ett antal år sen, men när jag provade den igen nyligen så var den riktigt bra. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

3 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0
2 timmar sedan, AndW säger:

Ok! Går det på nåt sätt att via mobilen se senaste inlägg? Det är så många forumdelar, och det skrivs inte jättemånga inlägg per dag, så jag brukar använda tapatalk för att se "tidslinje" dvs senaste inlägg i tidsordning.

Klicka på meny "Mer" -> "Mina aktivitetsflöden" -> "Ej läst innehåll "

 

En temporär fix. Håller på att skapa lösningen för snabblista.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
3 timmar sedan, AndW säger:

Kommer stödet för tapatalk förbättras? Använder enbart tapatalk för forum. Det var en hopplös appa för ett antal år sen, men när jag provade den igen nyligen så var den riktigt bra. 

Kommer att kolla mer på det när våra delar är stabila.

Det kommer garanterat bli bättre stöd för TapaTalk om vi bestämmer os för att gå den vägen igen.

Det var ju problem med den gamla siten IPB3 som inte gillade lastbalansering.  Det problemet eller lösningen är inget jag har koll på nu men vet att TapaTalk jobbar med version för IPB 4.2 som vi kör nu. Så det kommer mer om detta.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Ok! Går det på nåt sätt att via mobilen se senaste inlägg? Det är så många forumdelar, och det skrivs inte jättemånga inlägg per dag, så jag brukar använda tapatalk för att se "tidslinje" dvs senaste inlägg i tidsordning.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...