Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
  • 0
Olleman82

Forumet från Smartphone

Fråga

Hej,

 

Jag har två gånger på 2 olika telefoner lyckats att klicka på "Skrivbordsversionen" eller liknande av MG när man är i forumdelen. Avsikten båda gångerna har varit att få tillgång till den avancerade editorn för foruminlägg. 

 

Efter detta kan jag se maringuiden.se normalt men så fort jag trycker på forum så kommer bara en massa text, nollor och taggar i en enda röra. Ingen grafik, inga färger och helt oanvändbart.

 

Har försökt att rensa cachen på telefonen men det fungerar inte. Inkognitoläget skickar mig dock till den riktiga mobilversionen av forumet igen...

 

Dels är ju detta någon form av bugg och dels skulle jag gärna ha tips på hur jag får min telefon att "glömma" maringuiden så att jag kan läsa forumet på telefonen igen :)

 

,Olle

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

4 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0

Ja så här fint blir det på en Androidtelefon om man tryckt på "Använd mobil version" längst ner till vänster:

 

post-104983-0-99250900-1493377420_thumb.png

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Blir lika på iPhone.

När det blir så brukar jag stänga ner och starta om appen, alltså inte bara minimera den. På Android gör man det genom att hålla inne hemknappen och "svajpa" alla programmen till vänster.

På iPhone dubbelklickar man på hemknappen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Ja, startade om telefonen och nu funkar det igen, tack!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Välj i webbläsarens meny istället för sidans egna funktion, ger mer tillfredsställande resultat! :)

post-109739-34933_thumb.png

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...