Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Gedda

Ny Eltoalett

Rekommendera Poster

Hej!

 

Vårens projekt blir att installera en ny toastol. Har flanerat runt på mässan nu och kollat läget, och alla har ju den bästa och tystaste toaletten givetvis. Fastnade för en otroligt tyst holk hos navinordic, någon fransk historia. 

 

Vad har ni för erfarenheter av olika eltoaletter, och framförallt vad ska man välja?

 

har för avsikt att köra spolning på färskvattnet för mindre lukt och en mindre läckagerisk från skrovet. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Vårens projekt blir att installera en ny toastol. Har flanerat runt på mässan nu och kollat läget, och alla har ju den bästa och tystaste toaletten givetvis. Fastnade för en otroligt tyst holk hos navinordic, någon fransk historia.

 

Vad har ni för erfarenheter av olika eltoaletter, och framförallt vad ska man välja?

 

har för avsikt att köra spolning på färskvattnet för mindre lukt och en mindre läckagerisk från skrovet.

Sanimarine heter väl Navinordic:s och den kan jag rekommendera. Snålspolande och framförallt tyst. Man vill ju inte väcka halva hamnen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja det är just tystheten jag vill åt. den jag har idag låter ju som ett tröskverk. väcker dom döda...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det påstås att toaletter som spolas med vatten från tryckvattensystemet är betydlgt tystare, fan vet men jag ska i alla fall prova.

 

Fö är det väl inget problem om man väcker halva hamnen? De kanske ändå ska upp?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nä har man regelbunden tidsrytm när behoven faller på så kan man ju agera fröken ur ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...