Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
  • 0
Mackey

Sökning i MG funkar dåligt

Fråga

Sökfunktionen funkar inte så bra och när man försöker använda den kan man dessutom bara göra en sökning.

 

När man försöker göra nästa sökning uppmanas man att vänta i 323 sekunder (drygt fem minuter) innan nästa sökning är möjlig.

 

Varför är det så?

 

och varför är sökfunktionen i övrigt så dålig på att hitta det man söker?

 

Mackey

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

6 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0

Håller med.... Sökt en stund nu efter tråden där vi utredde bra tumregler för hur stora slangar du bör ha till ditt motorrum för att få tillräcklig ventilation. Vet att tråden existerar. Skrev själv där. Hittar inte...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Förutom sökfunktionen tycker jag subjektivt att det går rätt trögt emellanåt.

Och om man vill redigera inlägg uppmanas man vänta i en himla massa sekunder, och inte ens då kommer de nya redigerigarna med, men det går bättre om man går via förhandsgranskningen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Jag håller med om att forumet är ovanligt trögrott. Jag har löst problemet med att starta en ny tråd om jag inte hitter det jag söker på först försöket. Det blir i varje fall lite mer fart på forumet även om det kan bli tjatigt med liknande frågor. Jag tycker ändå det är bättre med lite fart med nya frågor och svar än ett kartotek som är stendött. Håller med om att det kan vara enerverande att det inte går att justera ett postat inlägg. Det är trist när man upptäcker att man snavat på tangenterna i efterhand. Gudskelov verkar alla ha överseende med det på det här stället så det gör inte så mycket. Jag har en känsla av att det beror på att scriptet (eller vad det nu heter) som hemsidan är skapad i är tämligen gammalt och inte riktigt kan hantera funktionerna. 

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Nej... Det var faktiskt i Mackeys egen tråd

"Renovera MD11 eller * "

 

Men jag håller med om att Google är snabbare än att söka direkt på detta forum.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...