Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Alsarp

Badplattform till Bayliner 2855

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har en Bayliner 2855 -99:a som är toppen för mig men jag skulle vilja ha en större "badplattform" i aktern. Jag har för mig om att jag sett någon leverantör av detta i Sverige men hittar inget när jag söker runt. Någon som vet någon i Sverige eller i något annat land som tillhandahåller vad jag söker? Tacksam för tips!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

http://www.aquanautics.de/master.html

 

Jag hittade inte just din modell på bilderna men du kan ju alltid skicka en förfrågning via mail.

 

Jag är själv intresserad av en badbrygga till en Marex 290.

 

Lycka till!

 

/Niklas

Redigerad av Fjordskar_78

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Har en Bayliner 2855 -99:a som är toppen för mig men jag skulle vilja ha en större "badplattform" i aktern. Jag har för mig om att jag sett någon leverantör av detta i Sverige men hittar inget när jag söker runt. Någon som vet någon i Sverige eller i något annat land som tillhandahåller vad jag söker? Tacksam för tips!

Hej,

 

Jag monterade en förra året från swimplatform.com och jag blev hel nöjd, det blev som en helt annan båt. Den ska dock säljas nu men det blev en minnesvärd säsong, se bilder, ursäkta vridningen men paddan vill inte vrida rätt bilderna :)

 

Mvh Kim

post-101664-306088_thumb.jpg

post-101664-332491_thumb.jpg

post-101664-31737_thumb.jpg

Redigerad av Kimpaa

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kolla i praktiskt båtägande där finns ett artikel.....till mindre båt men om jag minns rätt 16 laxar.  All about money. Min känsla är att med litet koll runt så kan man nog fixa till en avsevärt billigare o lägga resten på 95 oktan.......

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...