Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
CubaCola

Båtsystems aquadisc

Rekommendera Poster

Har införskaffat tre stycken som ska monteras, två på sidorna och en akter och skulle vilja veta om det finns någon i detta eminenta forum som har monterat dito?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

För att "lyfta" tråden, ställer jag - likt Martin Lutter - frågan; "Vad är det".

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Säger som "nån" sa häromdan:

Typ "du skulle åxå ha hittat om..."

 

http://www.letmegooglethat.com/?q=B%C3%A5tsystems+aquadisc&l=1

 

:)

 

Det borde du förstått att det var det första jag gjorde, innan jag skrev mitt inlägg för att lyfta tråden för att ev nån som installerat nåt liknande skulle se den och svara TS

 

LED-samt att du inte förstod det.  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmmmm. Hörde nyss att ytterligare en fått allvarliga skador... avlidit efter vårdingrepp.

Säger inte att sånt aldrigkan hända men när ska vårt "världens bästa vård" stora systemfel rättas till.

Det är tyvärr helt upp till den enskilde läkaren... om denne vill kunna och veta vad denne gör. Systemet från utbildning till praktiserande har ingen koll.

Kortkurser som tentas av undan för undan med många försök att tenta om, låga krav, förutom vid systrarnas doseringsuträkningstest (mellanstadiematte).

Ingen koll eller test vid examen att "man" minns eller har någon färdighet eller kunskap kvar från kortkurser...

Jag har inga skriftliga bevis. Påstår inte att alla är inkompenenta... bara att det är långt från självklart att man ska tro att man ska lita... Helt upp till den enskildes intresse och vilja.

Vore nog lätt att göra ett program likt "fuskbyggarna".

Finns kompetenta villiga hantverkare åxå.

Två ord som får det att vända sig i magen.

"Vård-hantverkare"

Mina samlade erfarenheter från både nära håll och avstånd.

Turligt nog inga personliga tragiska erfarenheter men det är mer tur än skicklighet.

 

Förlåt kapningen... men råkade ha detta uppe när nyhetrna gick igång... dålig impulskontroll? Ja förmodligen...

Frågan är var och hur jag kan hitta den "hantverkare" som vill och eller kan....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...