erik123 1 Posted April 26, 2016 När jag laddar upp en JPG så får jag ett rött kryss och texten "Denna uppladdning misslyckades" i Bifogar filer-fältet. Bilden är knappt 700kb och ca 1469x1469 pixlar. Borde inte vara något problem, eller hur? Jag kör på Mac OS X och Safari. Hjälp? Share this post Link to post Share on other sites
0 stavhammar 313 Posted April 26, 2016 Maila bilden till mig. Skicka med vart den skall ligga så kollar och återkommer jag. mikael.stavhammar på Maringuiden //stavhammar Share this post Link to post Share on other sites
0 Patrikone 2 Posted May 10, 2016 Tjena, jag har samma problem och även på andra iOS enheter än datorn. Jag kan heller inte se profilinfo. Vad hade du för full email adress stavhammar? Mvh, Patrik Share this post Link to post Share on other sites
0 stavhammar 313 Posted May 11, 2016 Tjena, jag har samma problem och även på andra iOS enheter än datorn. Jag kan heller inte se profilinfo. Vad hade du för full email adress stavhammar? Mvh, Patrik mikael.stavhammar [snabela] maringuiden.se Share this post Link to post Share on other sites
När jag laddar upp en JPG så får jag ett rött kryss och texten "Denna uppladdning misslyckades" i Bifogar filer-fältet. Bilden är knappt 700kb och ca 1469x1469 pixlar. Borde inte vara något problem, eller hur?
Jag kör på Mac OS X och Safari. Hjälp?