BSven 469 Posted November 5, 2015 Jag kan gå till en tråds början eller jag kan gå till senast skrivna inlägg men finns det något sätt att komma till det första nya inlägget sedan jag var i tråden senast? Share this post Link to post Share on other sites
0 Peter_K 4,174 Posted November 5, 2015 Japp; klicka där jag ringat in, brukar funka. Ibland hamnar man lite för långt ner i tråden... Share this post Link to post Share on other sites
0 BSven 469 Posted November 5, 2015 Ja, då kommer jag till senaste inlägget. Sedan får jag scrolla uppåt tills jag hittar ett inlägg som jag tycker mig känna igen sedan tidigare. I andra forum finns ofta en liten knapp så man kommer till det första olästa inlägget... Share this post Link to post Share on other sites
0 Thomas-1 311 Posted November 5, 2015 Finns en sådan knapp om man är inloggad och inne i en enskild tråd enligt bilden (har Firefox).(Har inte testat den, brukar istället logga in och klicka på "mitt innehåll" för att få upp trådar som jag läst eller redan tjötat i. Den hittas högst upp till höger där ens alias syns med en neråtpil för dropplist med olika alternativ.) Share this post Link to post Share on other sites
0 Gausafeten 38 Posted November 10, 2015 Knappen längst till vänster på varje tråd med olästa inlägg använder jag Share this post Link to post Share on other sites
Jag kan gå till en tråds början eller jag kan gå till senast skrivna inlägg men finns det något sätt att komma till det första nya inlägget sedan jag var i tråden senast?