Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Balticseabuoy

Ny vädertjänst till Östersjön

Rekommendera Poster

Jag har skapat ny vädertjänst för segling och båtliv i Östersjön. Här hittar du observationer och prognoser en interaktiv karta och det finns en mobil version som ska användas på havet. Jag hoppas att du tycker det är bra! Om du har idéer för att göra det bättre, vänligen dela det. Ledsen om min dåliga svenska, jag är från Finland.
www.balticseabuoy.com?lng=se

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Wow vilken genomarbetat sajt, stort tack och varmt välkommen till MG:s forum! :)
(Men eftersom vädrets makter ju gäller alla båtägare oavsett motor- eller segel så känns det onödigt med parallella trådar, bättre att alla svarar i "en och samma" interntråd kan jag tänka.
Länkar därför till motorbåtsforumet där svarsinlägg redan hunnit skrivas. (Alltså denna tråd 79728 här i segelforumet bör åtminstone inte besvaras utan att alla förstår att en kopia i form av tråd 79729 redan existerar).
Typ dumt att behöva skriva/läsa samma inledande saker i två forumdelar.
Länkar därför till den redan besvarande tråden 79729, låt gärna den här tråden (79728) sjunka obesvarad för begriplighetens skull! Annars blir det väl bara onödigt tillkrånglat!?


Mvh Thomas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...