Gå till innehåll
torsdag 18 april 2024
  • 0
mikael_matsson

Nya inlägg, oavsett kategori. Hur ser man dem?

Fråga

Säkert en korkad fråga, men ställer den ändå.

Man ser ju redan på startsidan de fem senast aktiva trådarna i forumet. Hur gör jag för att se betydligt fler?

Vid vanlig slöläsning spelar det ju ingen roll om nån lagt sin tråd i träsnack eller seglarsnack t.ex.

Jag skulle vilja se trådarna i "senast aktiv" ordning oavsett kategori, så man slipper klicka in på alla kategorier en i taget för att kanske hitta nåt intressant att grotta ner sig i.

 

Har en känsla av att det går, men jag är för dum för det här forumets alla funktioner   :wacko:

Redigerad av mikael_matsson

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

4 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0

Slle tro att de allra flesta som startsida på MG har de  aktiva trådarna trådarna som "startsida" här på MG. Det som tidigare bara hette "Bryggsnacket" Så har i alla fall jag det inställt.

 

Hur man gör kan jag inte på rak arm, Det var så länge sen.

 

Har för mig att det står nåt om "Aktiva trådar"

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

På min kontrollpanel, klicka på enkel lista, då kommer den senaste ändrade tråden överst.

 

 

 

Kalle

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Säkert en korkad fråga, men ställer den ändå.

Man ser ju redan på startsidan de fem senast aktiva trådarna i forumet. Hur gör jag för att se betydligt fler?

Vid vanlig slöläsning spelar det ju ingen roll om nån lagt sin tråd i träsnack eller seglarsnack t.ex.

Jag skulle vilja se trådarna i "senast aktiv" ordning oavsett kategori, så man slipper klicka in på alla kategorier en i taget för att kanske hitta nåt intressant att grotta ner sig i.

 

Har en känsla av att det går, men jag är för dum för det här forumets alla funktioner   :wacko:

Ovan fungerar fint. Det går att ställ in i din profil på forumet.

Annars så finns det en länk längst upp till höger i menyn "Nytt innehåll".

Där finns allt nytt sedan senaste besök om du är inloggad.

Länkar till http://www.maringuiden.se/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...