Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
stavhammar

Driftsproblem 29 juni 2015

Rekommendera Poster

Idag på förmiddagen hade maringuiden problem med diskar för databaserna. Det var hårdvara som tyvärr havererade på ett olyckligt sätt. 2 diskar i arrayen havererade vilket gjorde att databaserna dog helt.

 

Detta är åtgärdat nu och diskarna skall bytas. Det finnas backupper så det är ingenting som är borta men det var ett driftsavbrott på 2-3 timmar. Allt skall nu rulla på som vanligt och vi återkommer om det är någonting som måste göras som innebär nertid.

 

Om ni upplever problem med någonting så lägg ett inlägg i Buggar

 

Trevlig måndag!!

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är förskräckligt när MG inte fungerar. Man skall ta sig en vilopaus och så fungerar inte MG. :huh:  

 

Jag blev tvungen att hitta på nåt annat. Åkte och klippte mig och köpte nya gitarrsträngar och gick och tog en fika på stan. Inte nog med att det hela var oerhört frustrerande - det blev dyrt också. :P

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Knycker tråden för annat.

Ni som läser.....sorry....

 

Hej Thallatha!

Detta var enda sättet att hitta dig. Är i Viken, datorkrasch, inga emailprog i den burk jag använder just nu...

Skicka  ett email, till min vanliga adress,  av en spec anledning, räcker du skriver baraet Hej.

 

Till

Admin/Stavhammar

Ang email via maringuiden

 

När jag är inloggad å klcickar på en medlem i detta fall Thalatha så kommer kommer det upp en väldigt konstig skärmbild som påminner om samma sida som Forumet, men ingenstans där man kan skriva email

Vad äre för fel?

Detat har jag anmärkt på tidigare å det är fortfarande likadant.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...