Gå till innehåll
torsdag 18 april 2024
  • 0
No_jah

"Mina bevakningar" ?

Fråga

Det verkar som att det bara är gamla bevakningar som visas under avdelningen "Mina bevakningar", är det meningen att det ska vara så?

 

För mig är den nyaste bevakade tråden från 2013, är det bara trådar från det gamla forumet som finns med där?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

4 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0

Lyfter tråden, vad du efterfrågar är vad jag begriper fel i nån lista över dina bevakningar.
Alltså inte fel i själva bevakningsfunktionen (som väl skall innebära direktmejl hem till inboxen när nåt svar tillkommit i tråden. Som t.ex. nu för din del efter detta inlägg?)

Hehe, har hittills aldrig i mitt avlånga liv använt denna funktion men den verkar onekligen praktisk.
Även detta med haschtaggar återstår för mig att försöka vänja mig vid, alltså helst inte den glödande sorten utan naturligtvis cybervariantens. ;-)
Vete fasen, men möjligen finns anpassningsproblem mellan den gamla plattformens bevakning och den nya taggade vad gäller just listor??
Saxade en bild nedan, finns som synes alternativ angående bevakning. Kanske har nåt gått snett nånstans där?? Bara en lös fundering.
post-86835-0-49949800-1434635997_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Jag misstänker som sagt att "Mina bevakningar" bara visar just BEVAKNINGAR från gamla forumet, men inte trådar som man FÖLJER i det nya forumet Stämmer det?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Det är nog som jag misstänker att bara gamla grejer fins under "Mina bevakningar", men däremot hittade jag var man ser alla följd trådar, 

Högst upp till höger där man har sitt användarnamn så finns en meny med bl. a. "Innehåll jag följer", 

 

image.gif

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Jag misstänker som sagt att "Mina bevakningar" bara visar just BEVAKNINGAR från gamla forumet, men inte trådar som man FÖLJER i det nya forumet Stämmer det?

Det är helt korrekt uppfattat. Det är det gamla. Den nya plattformen är på väg att fasas ut. Vissa saker är inte integrerade och kommer inte bli det. Under sommaren kopplar vi bort den gamla profilen. Skall se över bevakning/följa trådar när jag är hemma igen.

 

Trevlig midsommar från ett varmt och soligt England.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...