Gå till innehåll
torsdag 18 april 2024
cltha

Garmic Classic sjökort för Västkusten

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag har ett Garmin Bluechart Classic MEU468S, Södertälje/Trelleborg som passa till bl a GPSMAP 172C. Kortet är på Garmins egna minnessticka. Jag söker ett Västkustkort som passa i samma "maskin". Det heter Bluechart Classic MEU042R.

 

Är det någon som vill byta.

 

Mvh/C

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha ett över sydkusten och har ev ett över västkusten! Fast du har kanske fått tag i ett nu...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har ett MEU021R (Göteborg/östra Danmark/Karlskrona) och vill ha ostkusten som täcker söder om Stockholm har ett kort som heter Stockholm Mälaren och vill ha nästa kort söder om detta tror det heter MEU468 Trelleborg-Södertälje. // kniven1234 (Mats)

 

Hej

 

Jag har ett Garmin Bluechart Classic MEU468S, Södertälje/Trelleborg som passa till bl a GPSMAP 172C. Kortet är på Garmins egna minnessticka. Jag söker ett Västkustkort som passa i samma "maskin". Det heter Bluechart Classic MEU042R.

 

Är det någon som vill byta.

 

Mvh/C

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har ett bluechart emu046r och vill byta till ett bluechart emu021r med insjön bolmen på.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, 

Jag har ett Bluechart "Classic" MEU470S (Strömstad/Vänern) och skulle gärna vilja ha ett kort som täcker Skåne/Öresund. Det låter som om MEU021R skulle vara rätt för mig - byter eller köper gärna.

Mvh,

Rikard

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

RKRD

 

JAG ÄR VÄLDIGT INTRESSERAD UTAV ATT KÖPA DITT BLUECHART FÖR VÄSTKUSTEN OM DET FINNS KVAR

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...