Sarnblad 1 Posted May 11, 2015 Tänkte jag skulle lägga in min båt i min presentation. Försökte och hamnade i en lista med en massa båtar, osorterad ordning! Hittade inte Monark 690 (men däremot Monark 69). Skapa ny båt gick inte eftersom svaret var att Monark 690 redan fanns i listan! Hittade den inte. Förslag: Se till att listan är i bokstavsordning och att det går att ändra informationen t.ex. om man bytt motor. Share this post Link to post Share on other sites
Sarnblad 1 Posted May 11, 2015 (edited) Hittade Monark 690 till slut i röran. Förslaget ligger dock fast! Tänkte jag skulle lägga in min båt i min presentation. Försökte och hamnade i en lista med en massa båtar, osorterad ordning! Hittade inte Monark 690 (men däremot Monark 69). Skapa ny båt gick inte eftersom svaret var att Monark 690 redan fanns i listan! Hittade den inte. Förslag: Se till att listan är i bokstavsordning och att det går att ändra informationen t.ex. om man bytt motor. Edited May 11, 2015 by Sarnblad Share this post Link to post Share on other sites
stavhammar 212 Posted May 12, 2015 Hittade Monark 690 till slut i röran. Förslaget ligger dock fast! Tänkte jag skulle lägga in min båt i min presentation. Försökte och hamnade i en lista med en massa båtar, osorterad ordning! Hittade inte Monark 690 (men däremot Monark 69). Skapa ny båt gick inte eftersom svaret var att Monark 690 redan fanns i listan! Hittade den inte. Förslag: Se till att listan är i bokstavsordning och att det går att ändra informationen t.ex. om man bytt motor. Helt korrekt. Det är en del av det som jag arbetar med i övergången till IPBoard. Det kommer förändras och föras över till dom nya profilerna. //stavhammar Share this post Link to post Share on other sites