Gå till innehåll
lördag 20 april 2024
Draco1700

Erfarenheter av Båttema? OBS inte BILTEMA!

Rekommendera Poster

Har aldrig hört talas om dom ens. Håller dom samma kvalité o pris som biltema är det väl ok

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter en snabb koll så är de ganska lika Multimarines som Hjertmans har och då är Hjertmans billigare.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Båttema finns här på mässan, har inte tittat närmare på produkterna utan bara gått förbi montern.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Köpte en kassettstege av de på mässan, fick den på posten några dagar senare. Men den var nästan omöjlig att dra ut, så jag mejlade de och bad om en ny, inge svar. Fick tag på de på telefon, han lovade skicka en ny men nu 2 veckor senare har det inte kommit någon ny, inget mejl om att det dröjer. Ska ringa i morgon igen. 

 

Beställde en peke av Boatstuff, mycket fin och snabb leverans, ångrar att jag inte beställde stegen därifrån istället.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Beställde stävstege på båtmässan till riktigt bra pris, men dessvärre passade den inte. Ringde och fick skicka tillbaka den utan problem. Pengar snabbt på kontot. Bra service.

Stegen var av bra kvalité så där felade det inte heller.

 

Göran Persson

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Köpte en kassettstege av de på mässan, fick den på posten några dagar senare. Men den var nästan omöjlig att dra ut, så jag mejlade de och bad om en ny, inge svar. Fick tag på de på telefon, han lovade skicka en ny men nu 2 veckor senare har det inte kommit någon ny, inget mejl om att det dröjer. Ska ringa i morgon igen. 

 

Beställde en peke av Boatstuff, mycket fin och snabb leverans, ångrar att jag inte beställde stegen därifrån istället.

 

Men har du skickat tillbaka den felaktiga? Eller tänkte du behålla båda?

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Köpte en kassettstege av de på mässan, fick den på posten några dagar senare. Men den var nästan omöjlig att dra ut, så jag mejlade de och bad om en ny, inge svar. Fick tag på de på telefon, han lovade skicka en ny men nu 2 veckor senare har det inte kommit någon ny, inget mejl om att det dröjer. Ska ringa i morgon igen.

 

Beställde en peke av Boatstuff, mycket fin och snabb leverans, ångrar att jag inte beställde stegen därifrån istället.

Prova att sätta större brickor på de inre skruvarna. De små som sitter där vill gärna kantra lite och fastna i spåret. Så är det på Båtsystems.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ser att innehavaren är en bit över 70, företaget har inte gått så bra och inga anställda. I styrelsen finns dessutom bl.a. folk som sitter i nästan 20 olika andra bolagsstyrelser. Proffsinvesterare ?

 

Friskt och strongt att starta en verksamhet i den åldern. Men jag blir inte klok på uppgifterna - är företaget lagt i malpåse ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...