Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Mackey

Bästa svar, tack för hjälpen och så här blev det

Rekommendera Poster

Hej alla!

 

Jag tycker vi alla - inte minst jag själv - ska bli bättre på att återkoppla när vi frågar saker. Det bör kunna ge lite ytterligare hjälp för andra framöver.

 

"Bästa svar" är en bar funktion som man kan använda, se ex.vis http://www.maringuiden.se/forum/topic/75403-batterivakt/

 

Sedan när man bestämt hur man tänker göra och/eller gjort och prövat så är det ju bra att rapportera hur det gick.

Blev det skit eller blev det skitbra?

 

Vad ser ni andra för för- och nackdelar?

 

Vi kan väl försöka bli bättre på att tala om hur det går.

Om inte annat är det ju kul att få lite uppskattning om man lyckats ge TS ett bra svar. :)

 

Mackey

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja du, det kan man undra!

 

I mobilversionen finns den nog inte.

Borde finnas i fullversionen (har inte med 0,2 att göra), men jag hittar den inte där heller.

 

Kanske därför vi inte använder funktionen.

 

Mackey

Redigerad av Mackey
  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman

Jassåru Mackey......harru upptäckt att väldigt många frågar å sedan får de svar, sedan försvinner de å kommer sällan tillbaka.

 

Det andra, att berätta hur det gick, tja.....jag syndar nog själv på den punkten. Men å andra sidan, det är inte alltid så att man har löst det det hela som man trodde å kan vara väldigt långt från de tips man fick. så är det ofta för mig. Den ena tanken leder till den andra å slutresultatet blir kanske något helt annat.

Tror inte det räcker i det läget att bra trycka på "bra" knappen. Man orkar inte, inte jag i vart fall, att lägga ut texten å dra det hela igen på sajten.

 

Men, för att anknyta till en annan tråd jag startade om mjukis schackel, hittar jag en användning för den å använder en sådan så kommer jag att berätta det. Det kan jag lova, lite  "feed back".

 

Rättat stavfel.....

Redigerad av Kalman

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ok, det ska tydligen finnas en knapp längst ner till höger i varje inlägg som heter "Markera som löst".

 

Nu finns det ju inte en sådan knapp i den här tråden, så jag vet inte när det finns och när det inte finns.

 

Kolla nere till höger och använd knappen om den finns.

Det går ju alltid att skriva några kloka slutsatser även om knappen inte finns.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...