Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Nybbe79

Dax att sälja.

Rekommendera Poster

Får vi här på sidan 2% kassarabatt kanske?

 

Skämt åsido, ser ut att vara en fin båt. Har inga synpunkter på den. Men är inte i köpläge själv dock. Helt ok för mig att lägga ut annons här.

 

Tvärtom tycker jag det livar upp lite för oss som inte är inne på köp/sälj varje dag?

DESSUTOM tycker att jag att ADMIN bör vara lite tillåtande så länge som köp/sälj har en del buggar och är svår-använt? Självklart styr admin upp detta när allt är avbuggat och användarvänligt men fram till dess så är ju sidorna till för oss medlemmar? Va? Stavhammar?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stämmer, tyckte det var rörigt på den sidan.

Jo, båten är som ny men lite fel säsong att sälja, får prova till våren

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kolla efter en styrpulpet i 5meters klassen, ska användas till fiske.. var mycket nöjd med Finnmastern men den var lite för stor för mitt ändamål.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Eller så slår jag till på en Can am spyder, har inte bestämt mig än☺

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej för f.. Köp inte en CanAm, det är en styggelse till fordon - det sämsta av två världar, dvs alla motorcykelns nackdelar i form av opraktiskhet och utsatthet men utan det positiva som dynamiken, rörligheten och prestandan. Köp en riktig motorcykel eller en cab.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har haft en 450 fyrhjuling förut så allt kan bara vara bättre än det, vill ha något annorlunda, Mc tillhör inte den kategorin☺

Måste provköra en först, kanske är som du skriver.. kommer ut en ny nu. Can am spyder F3

Prestandan tycker jag räcker med 0-100 på 4,5.

post-104216-0-52456200-1412534424.jpeg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...