Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Gibban

Vill köpa en Hallberg Rassy 352

Rekommendera Poster

Någon som har eller känner till någon som har en HR 352 till försäljning. Ett krav är den höga riggen Helst -85 eller nyare.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Såg att det ligger två 352:or på blocket till ett oerhört överpris.

Allt över 500.000kr skulle jag säga kräver mer eller mindre en helt renoverad båt med ny (inte fem år gammal) motor.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I Ystad? Då ligger jag nog på bryggan bakom dig med vår HR 352:a. Grattis till ett bra köp!

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I Ystad? Då ligger jag nog på bryggan bakom dig med vår HR 352:a. Grattis till ett bra köp!

Hej!  

 

Ja där ser man   kanske var det du som kom fram och hälsade innan vi skulle bege oss iväg.   Vi har nu seglat hem en fantastiskt välhållen HR 352 från Ystad till Sthlm och Mälaren.  Kan bara säga att tidigare ägare har skött Aquila som hon heter enligt "skolboken"  renoverad fixad till max priset blev klart högre än vad vi tänkt oss men skicket och helheten blev dessutom i en helt annan nivå än vad jag hade förväntat mig.  

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

I Ystad? Då ligger jag nog på bryggan bakom dig med vår HR 352:a. Grattis till ett bra köp!

Hej!  

 

Ja där ser man   kanske var det du som kom fram och hälsade innan vi skulle bege oss iväg.   Vi har nu seglat hem en fantastiskt välhållen HR 352 från Ystad till Sthlm och Mälaren.  Kan bara säga att tidigare ägare har skött Aquila som hon heter enligt "skolboken"  renoverad fixad till max priset blev klart högre än vad vi tänkt oss men skicket och helheten blev dessutom i en helt annan nivå än vad jag hade förväntat mig.  

 

Hej, nej det var inte jag. När jag skulle gå ut och titta närmare hade ni redan åkt. Dock så låg det en till 352:a längre in på bryggan. Inte lika välbehållen såg det ut som.

 

Hoppas hemresan gick bra!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej   

 

 

I Ystad? Då ligger jag nog på bryggan bakom dig med vår HR 352:a. Grattis till ett bra köp!

Hej!  

 

Ja där ser man   kanske var det du som kom fram och hälsade innan vi skulle bege oss iväg.   Vi har nu seglat hem en fantastiskt välhållen HR 352 från Ystad till Sthlm och Mälaren.  Kan bara säga att tidigare ägare har skött Aquila som hon heter enligt "skolboken"  renoverad fixad till max priset blev klart högre än vad vi tänkt oss men skicket och helheten blev dessutom i en helt annan nivå än vad jag hade förväntat mig.  

 

Hej, nej det var inte jag. När jag skulle gå ut och titta närmare hade ni redan åkt. Dock så låg det en till 352:a längre in på bryggan. Inte lika välbehållen såg det ut som.

 

Hoppas hemresan gick bra!

 

Hej ja resan gick alldeles utmärkt dock avvaktade vi i Simrishamn en dag/natt   innan vi gick över Hanöbukten,  det blåste kuling, totalt tog det oss 7 dagar att komma hem och in i Mälaren  till Ekerö. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...