Gå till innehåll
lördag 20 april 2024
FGotesson

Gamla utttern-dekaler

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag letade dekaler efter att jag köpt min båt för ett antal år sedan. Fick då tag i de större dekalerna till sidan av skrovet baktill via en Uttern handlare men inte de runda till HT:n.

 

Mvh

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dekaler och varumärken kan vara skyddadde av upphovsrätten.
Det betyder att du behöver kontakta den som äger varumärket för att få tillgång till deras dekaler.

Annars hade jag gärna hjälpt till med dekaler och klistermärken från Alltryck.se.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Har du kollat dekaltrim? Där köpte jag till min Flipper! Tror det är dekaltrim.nu!

Lycka till!

 

Mackan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Har du kollat dekaltrim? Där köpte jag till min Flipper! Tror det är dekaltrim.nu!

Lycka till!

 

Mackan

 

Hej! Tack för tipset. Har tagit en titt där, och det verkar inte som dom har rätt version av dekalen. Jag vill ha den gamla versionen. Men tack ändå!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag letade dekaler efter att jag köpt min båt för ett antal år sedan. Fick då tag i de större dekalerna till sidan av skrovet baktill via en Uttern handlare men inte de runda till HT:n.

 

Mvh

 

Hej! Kul att du också har en Uttern 510. De större dekalerna till skrovet, vad för färg är det på bakgrunden på dom? Mina dekaler har blivit så förstörda av solen, att det bara är en brun hinna. Är det genomskinligt original, och bara själva uttern-loggan och sedan texten Uttern 510?

 

Mvh

Fredrik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dekaler och varumärken kan vara skyddadde av upphovsrätten.

Det betyder att du behöver kontakta den som äger varumärket för att få tillgång till deras dekaler.

Annars hade jag gärna hjälpt till med dekaler och klistermärken från Alltryck.se.

 

Det har du helt rätt i. Jobbar själv med screentryck på t-shirts osv, och även lite skärplotter-jobb. Men just Uttern-loggan är lite för avancerad för att det ska bli bra med skärplotter. Tror dock inte uttern skulle bli särskilt arga om jag gjorde några stycken nya dekaler, för att återställa min båt till original :) Om du vill får du gärna maila mig på fredrik_gotesson@hotmail.com, så kanske vi kan fixa något, efter att ha varit i kontakt med Uttern?

 

Mvh

Fredrik 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Hej,

 

Jag letade dekaler efter att jag köpt min båt för ett antal år sedan. Fick då tag i de större dekalerna till sidan av skrovet baktill via en Uttern handlare men inte de runda till HT:n.

 

Mvh

 

Hej! Kul att du också har en Uttern 510. De större dekalerna till skrovet, vad för färg är det på bakgrunden på dom? Mina dekaler har blivit så förstörda av solen, att det bara är en brun hinna. Är det genomskinligt original, och bara själva uttern-loggan och sedan texten Uttern 510?

 

Mvh

Fredrik

 

 

 

Hej,

 

Bakgrunden är genomskinlig. På min satt limmet kvar som en missfärgning, men fick bort det efter en del gnuggande. Om ni lyckas få fram de runda dekalerna så är även jag intresserad.

 

Mvh

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har styrt upp ett gäng såna här dekaler nu. Så om någon är intresserad får ni höra av er. Så fixar vi det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har styrt upp ett gäng såna här dekaler nu. Så om någon är intresserad får ni höra av er. Så fixar vi det.

Hej, jag behöver delaler till min Uttern 560 och undrar om de dekaler som du har tagit fram passar. Har du någon bild på den?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...