Gå till innehåll
onsdag 24 april 2024
Gäst Ella

Tjejbesätting finnes!

Rekommendera Poster

Gäst Ella

Vi är två sociala systrar (23 & 24 år) som letar efter ett kul gäng med båt som ska ut och segla någon vecka i sommar. Vi har inte så stora kunskaper men kommer att segla med erfaren kappseglare så snart det blir lite varmare. Om ni vill ha två glada och positiva tjejer som vill lära sig mer om segling med i er besättning så hör av er, killar som tjejer.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De va konstigt att ni inte blir överösta med svar... :lol: Hmm jag som bara har en morotbåt :-(

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, Är ni ute efter att kapp- eller långsegla så har jag för mig att det på KSSS hemsida (KSSS.se) finns en utmärkt sk gastbank där man kan anmäla sig om man är intresserad att få vara med och kapp- eller långsegla. Många kappseglare letar nog efter folk där skulle jag tro. Jag & Fågel Blå är mera semesterseglare och njuter såväl av resan som av målet - likväl av en lagom hård kryss som en lätt, skön slör, eller att ta en kall sup till sillen i en fin naturhamn! Det är kanske inte är lika roligt om ni är ute efter tävlingsmomentet, men det är det som är segling för mig! Har ni lust att hänga med nån repa i sommar är det bara att höra av sig! //T :-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Thomas Karlsson

Hej jag e en Thomas på de 34:a som ska segla ut i sommar med min Elwström 32:a....det blir ju 29 till vecka 33 med ett gäng kompissar.....hemma hamn är göteborg så det blir mest danmark som gäller när vi seglar...men hör av er om det låter ok. Mvh Thomas

post-0-1394234371,4077_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

:-nojd Jag vill ha två glada snärtor på min båt i sommar även om jag inte har en segelbåt. Hoppas ni hittar någon å segla med annars kan ni ju ligga på mitt solldäck och låtsas att jag e rik å berömd som har en massa brudar hela tiden, då kommer det fler brudar som tror det å sen rullar det bara på!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag och min fru ska ut ngr.veckor i sommar: Vi har en 2-årig son med oss och vi undrar om ni även är duktiga på matlagning, städning samt barn passning ? :-tackar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...