Gå till innehåll
tisdag 23 april 2024
Westfjord26

Svar till Kossor!

Rekommendera Poster

Nej! Jag saknar inte min båt som jag sålt, jag har en båt kvar som räcker bra att gå ut och ta lite makrill med, en Ryds 510, och är otroligt näjd med att jag har sålt till en riktig entusiast, varför frågar du via mail

?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tyckte inte de va nåt att skapa en tråd om eller lägga upp frågan här, var bara en vänlig fråga, ursäkta om den irriterade dig. Mvh // Peter.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling

Vilken underlig tråd, vilka underliga turer wink

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mailet gick tillbaks till mig självlaugh, jävla plattformangry, så här klipper jag in det:

Sålt båten..



Hallå! Jo visst känns det lite att man sålt båten..men har tillgång till en liten styrpulpetare kvar i götet, samt att jag snart blir klar med ett köp av en liknande liten öppen båt i Turkiet där jag har huset så ut på sjön kommer jag, ursäkta mi g men frågan var lite rak och lite torftig..hr fått några hundra mail från MG och blir lite misstänksam ibland...

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ok ska du bo i utlandet vintertid för att slippa den tråkiga perioden? Själv är jag väldigt less på vinter och kyla, har konstaterat många gånger, att man borde flytta till Gbg området eller i Ystads området för att få en kortare kallperiod. Vi har häruppe haft flera griskalla vintrar, och jag undrar varje år vart den globala uppvärmningen tog vägen. Hoppas du får en trevlig vinter i värmen. // Peter. yes

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skall väl bo där ungefär halva året är tänkt, fast om några år då jag tyvärr måste jobba 5-6 år till, så nu blir det några veckor då och då, runt 7-8 veckor per år.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling

Det är väl ingen husbåt wink

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...