Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Gäst Per-Åke Olsson

Ny hemsida om träbåtsbygge

Rekommendera Poster

Gäst Per-Åke Olsson

På hemsidan kan man följa mitt bygge av en 6 m mahogny racer från 1938. Där finns även annan information för träbåtsintersserade. www.sani.nu

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Per-Åke, Vad kul. Bli medlem så lägger vi upp en länk här på maringuiden.se (under MarinaLänkar) Välkommen, det är gratis :-D Mvh maringuiden.se

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Påke! Det var en väldigt intressant hemsida. Hoppas du har tid att skriva ofta i dagboken. Jag kommer nu att utöka mitt dagliga site-svep med din dagbokför att se hur arbetet fortskrider! Lycka till /Wille

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Underbart projekt. Tänk om man hade tid, plats och kunskap så kunde man göra liknande. Hoppas man kan följa det under hela byggets gång. Lyssnade på djudet från motorn och blundade. Man kunde nästan se båten fara fram över vattnet. mvh Roland

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kul, tack för länken! Ska genast visa Björn Melander från Skurusundet och som har några liknande jobb på gång, och som byggt även på min skuta. Lycka till - och HÅLL UT!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

fin sida den hamnar bland favorit länkarna så ska jag följa snickeriet lycka till mvh patrik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...