Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Roddarn

Lena & Dick, Maxrelax m.fl. på Maringuiden

Rekommendera Poster

Hej all personal på Maringuiden! Båtmässan i Göteborg är nyligen avslutad. Många besökare verkar ha varit väldigt nöjda, och nu skulle det vara kul att höra även eran syn om mässan i Göteborg. Hur har mässan slagit ut för Maringuidens del? Är ny nöjda med resultatet? Kommer ni att finnas med även på Stockholmsmässan 5-13 mars? Själv hoppas jag få tid och möjlighet att göra ett besök då istället eftersom jag inte hade möjlighet att besöka Göteborg. Jag vill också få en kola! :-D Hälsningar: Roddarn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

*räknar dagar* Snart e det åter igen dax att klämma på alla dessa roliga tillbehör, sniffa Bavarias styrenångor och få sig en och annan predikan av den vältalande supermedelsmannen. ;-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Kolorna var kalas :-nojd

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, Tackar som frågar. Mässan gick fantastiskt (tror vi) :roll: . Det var riktigt kul att träffa personerna bakom många av NickNamnen (Svengelska) Tävlingen Skepp O Håll var lysande. Nästan för bra, våra servrar brakade ihop under några minuter alldeles vid starten av tävlingen. :lol: Radio Citys morrongäng eldade upp i stort sett hela västsverige och hetsade lyssnarna till att gå in på webben och kolla in dom tävlande, vilket resulterade i tusentals och åter tusentals träffar i sekunden... Vår del av tävlingen bestod av att göra den synlig via webben för er som ej hade möjlighet att besöka mässan. Vad gäller Stockholm så kommer vi tyvärr inte att ha någon monter, men våra säljare Lena & Suzz kommer att finnas där under några dagar. Hör gärna av er om det är något ni vill diskutera. Roddarn, maila oss Din adress så skickar vi en påse kolor, med en smak av jul. Annars så längtar vi mest till våren och sjösättningen. Ha Dé bra alla båtfantaster. Hoppas vi ses på sjön. MaxRelax | Maxi 33 -91

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

en sådan påse kan man tänka sig att betala för roddarn så du är lyckligt lottad ;-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj oj oj ....vilket mottagande!! Det är ju nästan så att jag blir generad och rodnar!!! Och det ska normalt vara rätt mycket till innan jag gör det! :-D Jag blev riktigt glad av ditt svar! Inte bara för kolans skull, utan framför allt för er framgång! Själv tycker jag att er (Maringuidens) framgång också är vår (medlemmarnas) framgång också eftersom vi är en del av Maringuiden! Hoppas att Maringuidens medverkan på mässan resulterar i ännu fler medlemmar. Men det vore ju konstigt om det inte gjorde det också. Verkligen synd att ni inte kommer att medverka i Stockholm. Hade sett fram mot att få träffa er, men kanske att det går att stöta på Lena & Suzz! (Ja....inte att STÖTA på dem men att stöta PÅ dem! :-D ) Ska försöka pallra mig dit (om helikoptern startar :-D ) 11-12:e mars. Hur gör de sig synliga om det inte finns en monter förresten? Hade ni varit även i Stockholm....ja, då skulle jag ha bett er att skippa Skepp O Håll och lägga undan jollen åt mig direkt iställett! :-D Jag tackar så otroligt mycket för erbjudandet för alla kolor, men det är alldeles för mycketl besvär för eran del! Kostar gör det också.... Ditt svar och din omtanke betyder lika mycket ska du veta! Jag tar mig det till mig.... Ha det så bra du kan och hälsa Lena & Suzz. Eller om jag säger så här: Sköt om dig, men skjut dig inte! :-D Hälsningar: Roddarn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Roddarn, du fattar nog inte vad du missar! Ta emot kolorna nu.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej igen. Det är klart att framgången för maringuiden är helt och hållet beroende på er som besöker sajten och framförallt er som ställer lite krav och kommer med förbättringstips. Inga besökare = ingen maringuiden, så enkelt är det. Däremot gör vi vårt yttersta för att ni skall trivas och ha så bra verktyg som möjligt. Överös oss gärna med tips på förbättringar :-D :-D :-D Våra programmerare gillar när det blir svåra nötter att knäcka. Vårt ordspråk är: Gillar du det vi gör, tala om det för andra. Om du inte gillar det vi gör tala om det för oss :-D :-D Hälsningar maxrelax

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Maringuiden: Maxrelax: Ni skulle ju nästan haft en intern utlottning av något slag av de resterande kolorna från mässan! Vi är fler som tyckte om dem! :-D Keep up the good work! Nu är jag mest avis på Roddarn för att han får smaska på en påse kolor, så enkelt är det! :-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...