Gå till innehåll
torsdag 25 april 2024
todde

Maxi representation

Rekommendera Poster

Varför är Maxi båtarna så dåligt representerade på Maringuiden? Ett av våra vanligaste märken men inte görs det något större väsen av det inte ;-) Det borde finnas tonvis med kunskap och tips kring dessa båtar. Är det så att alla maxiägare håller till på annan ort? /Todde

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja se där var ju en :-D Jag har precis skaffat en Maxi 95:a -82 och ser verkligen fram emot sommaren. Ideérna om kommande projekt hopar sig och adrenalinet flödar ;-) /Todde

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här är en till med en Maxi 77, 77:a :-D Rgds Guran

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kollade in den, den såg ju bra ut... De var misstänkt likt Gullholmen stämmer det? Jag låg där hela förra sommaren (ja, när jag inte var ute förståss) /Todde

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Just där ja, hade den i 2: hand. Jag låg inblåst på G-holmen för 15 år sedan och tänkte att hit skall jag alldrig mer... Men efter denna sommaren är jag omvänd! Är det du som är brorsa, svåger eller vad det nu var, med Torbjörn? /Todde

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visst är världen liten... Vi syns väl till sommaren då, om det ordnar sig med båtplassen. Jag är kompis med Dick förresten. /Todde

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hallå Maxrelax, jag ansökte för 2 timmar sedan... :-tackar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välkommen i gänget!!! :-D Nu kan du börja bryggsnacka i Maxiforummet. //Dick

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hallå där västkustmaffia... Det finns Maxiägare på ostkusten med!!! :-D Kan det vara så att, våra båtar är så bra att vi inte behöver göra nått väsen av oss??? :-D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst fredrik

tja, här finns en ostkustare till,. med en 77 från -75 ses vanligtvis häckande längs kusten mellan ängskär i norr och utö i söder.. ett säkert sätt att locka fram den är en stadig whiskey ,alternativt en läcker strandskata. :lol:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det ju likna något... Jag antar att det finns minst lika många på ostkusten som här i väst. Står precis i Maringuidens monter på mässan och kollar formet... /Todde

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej alla Maxiseglare! Ny på forumet. Har seglat 77:a i 14 år , köpte sedan Fenix som jag haft i 11 år

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...