Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
Kiara

Vent galler....

Rekommendera Poster

Hej på er...

Jag har ett problem, jag försöker hitta nya ventilationsgaller till båten,dom ska ha måtten 9 cm x 26 cm...Och jag kan inte hitta detta....Är det någon som har ett förslag vart jag ska leta. Bifogat finns en bild på hur de ser ut...Behöver 6 stycken... //Janne

 

post-10002060-1394237384,6749_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

JULA har galler med måtten 26x13 om det kan funka,finns i vitt och svart.mvh Foggy.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag letade som tusan efter rätt galler till min SeaRay 180 modell 1989 tills jag kom fram till att det var Attwood som tillverkat det, och att det utgått. Till slut fick jag tag på rätt galler via Ebay, dock lite dyra efftersom de inte var i produktion längre.

Kanske kan du ta reda på vem som tillverkade dem? Attwood och Perko är ganska sannolika om det är en amerikansk båt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren...men jag behöver fler ider.....Då några av gallrena kräver mer eller mindre exakt mått för att passa in så jag behöver fortsätta leta. Båten dom sitter i är en Sealine 328 och hon kommer från England, ska prova att kontakta Sealine och se om jag kan få några tips därifrån. /Janne

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skulle nog prova att höra mig för på någon husvagnsverkstad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...