Gå till innehåll
torsdag 18 april 2024
Friskytten

Maringuiden på surfplatta.

Rekommendera Poster

Ohoy! Är det fler än jag som får problem med att gå in på Maringuiden med surfplatta? Hela sidan hoppar och far över hela skärmen konstant. Är Maringuiden inte gjord att tittas på via surfplatta eller har det med mina inställningar i surfplattan att göra? Kan någon hjälpa mig med detta eller åtminstone ge mig ett svar på vad som är fel? Alla andra sidor går utmärkt att titta på, men just denna är knepig. Plattan jag använder är en ASUS TF700T, en fin platta med senaste tekniken Jelly Bean Tegra 3 Quad Core etc. Tacksam om någon skulle kunna hjälpa mig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag använder min mobil. Det är en note 2 med 5.5 skärm och senaste operativsystemet jelly bean 4.1.1. Jag har inga som hellst problem. Jag använder standard webläsaren och inte google Chrome.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På rätt linje; på min telefon funkar det nu att länka, men det går inte att skriva mer än en bokstav innan markören hoppar dät ifrån. Vet ej vad som har hänt, om de lanserat den nya plattformen eller vad det är, någon som har en susning?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan på er. Tack för svar. Problemet jag har är att sidan verkar uppdatera sig vid scrollning på sidan, vilket är minst sagt irriterande. Annars så visar sig sidan helt okay med länkning och skrivning av text, även om det står: Du använder en enhet som inte stöder editorn. Därför presenterar vi en vanlig textruta, när jag skriver i forumet. Nåja, det är kanske något man får stå ut med när man använder android surfplatta....Jag kan ju tycka att det här med surfplatta är lite överreklamerat, den är ju inte i närheten av vad en liten riktig pc kan åstadkomma rent arbetsmässigt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...