Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
sea-ray_230

Tack och hej från Sea-Ray_230

Rekommendera Poster

Gör som många andra tyvärr gjort sista tiden!

 

Nu räcker det med detta forom som jag tycker spårat ut rejält. Jag lamnar det med varm hand till Hemingway, Bosse, 2012, Soumi-bat, mfl, dom proffsiga tyckarna här eftersom jag tydligen inte platsar i deras liga utan blir ständigt påhoppad.

Tycker det har varit kul att kunna hjälpa många i motortekniskafrågor, konsumentjurdiskt, mm Både här och via en mailkontakt. Men när inkorgen på mailen börjar fyllas med skit från vissa nickar här och jag inte vill acceptera det och uttrycker det så får man skit från dom proffsiga tyckarna ovan för det också.

Så det ha det bra, kanske återvänder jag om forumet skärps upp och inte domineras helt av några enstaka nickar.

Visst jag har också gjort övertramp någon gång när jag blivit provocerad, det förnekar jag int.

God jul på er och lev väl på MG (gäller inte alla devil)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Hemingway

Känner mig inte träffad eftersom jag aldrig skickat något mail till någon. Jag har heller aldrig mottagit något mail här.

Har Du funderat något på varför just Du blir bombad av mail?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inte heller jag känner mig träffad då jag inte sänt några mejl till någon och vad jag minns, endast i 2 fall riktat inlägg direkt i trådar mot Sea-ray_230. Men om han känt sig besvärad av det så får det väl vara så då. Det ligger hos honom och inte hos mig.

 

/B

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Måste fråga. Vilka är många andra?

Har (förutom 2012 som blev utmobbad) bara sett någon primmadonna typ Hemingway som sagt att han skulle hoppa av, men som tyvärr inte gjort det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Hemingway

Desibelle

Vet Du överhuvudtaget vad en primadonna är?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Antar Du /Hemingway) har ett syfte med frågan? Har du svårt att se ditt eget beteende?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Annars kan vi fortsätta med begåvade oneliners så länge du vill...

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Hemingway

Eftersom Du svänger Dig med ordet primadonna kanske det vore bra om Du vet vad det betyder?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att läsförståelsen hos dig inte är den bästa har länge framgått med all önskvärd tydlighet. Har redan svarat dig på frågan. Även indirekt varför du är att anse som en sådan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Hemingway

Prima donna, eller primadonna, italienska för första damen, är en term ursprungligen använd i operakompanier. Termen användes som titeln för ensemblens främsta stjärna, den som skulle ha de främsta rollerna. Det var vanligen, men inte nödvändigtvis, fråga om en sopran. Motsvarande term, dock betydligt mindre använd, för den manliga motsvarigheten, vanligtvis en tenor, var primo uomo.[1]

Framstående primadonnor har ofta fått operaentusiaster att gå ihop i rivaliserande klackar, som håller en sångerska framför en annan. En av de mest kända rivaliteterna är den mellan anhängarna till de båda sopranerna Maria Callas och Renata Tebaldi, trots att de två sångerskorna faktiskt privat var vänner.[2] I modern tid har termen prima donna nästan blivit synonym med diva och används som benämning för uppskattade kvinnliga operasångerskor, särskilt sopraner.

Hur kunde få Du nicket Hemingway kopplat till ovan angivna deffinition av primadonna?

Det ska nog ganska många decibell (det stavas för de kunniga med c) till att få ihop den ekvationen.

Förövrigt har jag aldrig sett att Du i någon tråd tillfört något matnyttigt så därför kommer jag fortsättningsvis att helt ignorera Dig och Dina påhopp på andra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det är verkligt trist om du försvinner Sea-Ray.

Jag har lärt mig mycket gällande båtar och motorer av dig, och dessutom brukar du ha en rejäl dos humor i dina inlägg, vilket aldrig är fel.

 

Jag ber dig ompröva ditt beslut. om det är någon stolle som skickar dig hotfulla mejl tycker jag nog du ska ta upp detta med admin, alternativt polisanmäla. Mej har du i allafall aldrig fått några elaka /hotfulla mejl av. Sånt är under all värdighet tycker jag.

 

Som sagt, ta inte så illa vid dig, stanna här och tjöta på med oss andra. Du behövs här!

Med Vänlig Hälsning

Labbibia 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag inser att du antagligen är väääldigt gammal och INTE förstår att det finns en sedan lääämge vedertagen betydelse av primadonna förutom den ursprungliga. 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Prima_donna

Gå in på länken klicka på diva läs definitionen längst ner (precis innan stycket med referenser).

Märker att jag inte orkar med oneliners med mobbande småflickor.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur kunde få Du nicket Hemingway kopplat till ovan angivna deffinition av primadonna?

Det ska nog ganska många decibell (det stavas för de kunniga med c) till att få ihop den ekvationen.

Skulle vilja tro på att Desibelle syftar på just hur han/hon anser att du uppför dig... För övrigt stavas det Decibel (alltså med ett l), om man nu skall klanka på stavning,,,

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Som en liten ( ) fjolla. dessibelle heter alltid mina båtar eftersom det är en sammanslagning av mina barns namn vilket stavas precis såsmiley

Dina inlägg blir bara mer och mer korkadecool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Hemingway

Tack Kenneth

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Forsätt nu inte och tjabba på varandra. Börja prata båt igen.

/maringuiden.se

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...