Gå till innehåll
tisdag 23 april 2024
ThePimp

För er som vill följa en byggblogg fram till 1:a Maj -13

Rekommendera Poster

Mera byggbloggar tack!

Jag skickar in mitt bidrag här & nu, ni är välkomma att följa en om jag får säga det själv, något annorlunda renovering/ombyggnation av en härlig liten Maxi 68...

Jag kommer aldrig ha igen pengarna jag kommer att lägga ner på henne utan jag gör det för nöjets skull...

Hoppas att ni har tålamod att följa med på resan tills hon ska läggas i i Maj 2013! (Tjörn)

Länk:

www.pimpmymaxi.se

//

The Pimp

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det att hända lite mina vänner :-)

www.pimpmymaxi.se

//

The Pimp

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Tack för att du delar med dig! Jag ska absolut följa din blogg med stort intresse. Min Alacrity 19 rustar jag och utrustar jag kontinuerligt så jag är säker på att jag kan få många värdefulla tips från dig och din blogg. Dessutom är just Maxi 68 en av de båtar som finns på min önskelista när det är dags att byta upp sig ett snäpp när jag får en större båtplats (tar några år här i Stockholmstrakten).

Lyckat till

Thomas S

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kul med fler byggbloggar! Skalll kolla in din och samtidigt tipsa om vår blogg som handlar om bygget av en Diva 38.2 i halvfabrikat.

Kolla på:

www.meadiva.se

 

/Tobias

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Thomas & tack!

Ja, Maxi 68 är inte dum, vi har själva seglad med en liten Seacat 16 (19fot) fram tom förra sommaren. Maxi 68:an är fortfarande en liten båt men enorm i jämförelse med vanliga 19-fotare.

Eftersom att jag kommer att göra om hela båten så hoppas jag att det kan finnas något som är lärorikt!

Lycka till med Din Alacrity!

//

The Pimp

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Tobias/Meadiva!

Tack för länken, jag kommer absolut att följa din blogg, ser riktigt bra ut! Roligt med stora project

Lycka till!

//

The Pimp

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kul att följa din blogg då jag ägt en 68:a tidigare, har ett nytt roder liggades under kåken om det kan vara av intresse.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...