Gå till innehåll
torsdag 25 april 2024
optimisten

Motorbåtsåkares värsta beteende

Rekommendera Poster

Jag tycker man borde duellera mer med svärd eller något istället så att folk slapp gå omkring och ständigt vara småsura på varann... he he.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan vi vara MER off topic? Högst tveksamt.

 

Antingen tar du illa upp å alla seglares vägnar eller tar du illa upp å alla gays...gayisars...bögars vägnar eller både och men vafanken spelar det för roll?

 

Jag tyckte det var kul med lite riktigt låg nivå i tråden. Nu ska jag sakta luta mig tillbaka och avvakta 2012s återinträde i tråden smiley Go for it kära landsändesbroder!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hahaha..nja, Inte alla. Har två nära vänner som har ett par hundar som är lite bitska av sig och den ena är väldigt hoppig. Dom informerar alla som vill komma när / hälsa att dom kan vara så. Allt för att inte råka ut för en olycka eller dyl.

Många skaffar hund utan att ha erfarenhet eller skaffar sig erfarenhet. Gå valpkurs ska ALLA göra med sina hundar. Då lär man sig hunden och hunden lär sig vad den får och inte får.

Så...du kan lita på mig wink Min hund är som jag säger att den är.

 

Jag är själv kontorsnisse, visst, jag styr min egen arbetstid men jag skaffa delvis hund för att tvinga mig ut mer. Nu efter att ha haft hund halva mitt liv så har jag svårt att se ett liv utan hund. 
Så skaffa dig en hund, å glöm inte valpkursen.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hahaha...ja. Vi som inte har något att ljusa upp vardagen med sitter bara å väntar på att få hetsa upp sig över vissa här på forumet. Tyckte själv att det va ganska tyst från 2012.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst jonten

men grejen med båtliv är väl att om det inte passar så drar man?..... (jag låg iviken ,han låg för nära, dom hade barn som lekte och det gjorde såklart jag aldrig som liten. jag föddes med mustasch och en master degree i bordskick....blablabla)

 

och hur många har känt sig uppträngda i alla dessa trånga passager alla jävlar tydligen åker fram och tillbaks i?

och hur många har blivit rammade i alla dessa trånga passager alla jävlar tydligen åker fram och tillbaks i?

 

kan vi börja med alla rammade stackare i år? ...nån?......inte?....hallå!!

 

peace//jonte

f.ö är det samma folk som gnäller till sjöss ,som skriver lappar i tvättstugor.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nja..alltså...eh...du har ju en poäng alltså... blush ...men det är ju vi med svenssonmustasche som retar oss på dom som inte följer NORMEN för hur man för sig i viken, med barn eller i farledshelvetet när alla ska åka precis på den kanten där jag har rätt att åka och så blir det lite trångt och så blir man lite rädd om sig.

 

...men jag ger dig en poäng! smiley

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

instämmer

Dagens  värsta beteende: var nog motorbåten som inte visade hänsyn och slog av för kajakerna.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...