Gå till innehåll
onsdag 24 april 2024
Skepparn-1987

Båt utrustning tips !

Rekommendera Poster

Tjena ! Är ny på denna sida så vi får se hur detta går!? Jag är en 24årig fiske/båt kille som köpt ett vrak. Som jag tänkt Bygga till en trolling båt. Men saknar erfarenhet och massa pengar. Så jag tänkte kolla om ni har några billiga och bra tips Som man kan bygga till båten. Det jag tänkte bygga på är en gammal kabin båt som Blivigt total rensad på allt. Tak och allt är borta. Har lagt ny durk som jag ska plasta i veckan. Det kommer Att bli en öppen båt. Bilder kommer i veckan. Med vänlig hälsning,

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

svårt att säga lättare om du lägger in ett par bilder o frågar därifrån eller säger vad du vill göra o vad för pengar du har tänkt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

För fiskebåtar gäller generellt ju mindre grejer i vägen vid fisket, dessto bättre !!

Skriv också hur du skall använda båten, laxtrolling ute på havet ställer helt andra krav än gösmete i en liten sjö. Plus allt annat däremellan. Vinterfiske ställer sina krav, typ hydraulstyrning.

Sen finns det fiskare som jag, som har flera klio utrustning för varje kilo fisk man får, hä, hä, hä...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...