Gå till innehåll
onsdag 24 april 2024
Haddock_

Kopparfärg Östersjön nu tillåtet?

Rekommendera Poster

sorry. jag letade faktiskt men hittade inget om just senaste gårdagens artiklar. ska vara lite försiktigare i framtiden.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, det är mänskligt att fela. Men det var inte fel jag var ute efter att påpeka, jag ville bara hålla ihop ämnet i en tråd som nu råkade vara startad av mig. Dels för att det är bra om man håller sig i samma tråd för att hålla debatten levande, dels för admin vill ha det så. Någon ursäkt var jag aldrig ute efter.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inget negativt utan endast synpunkter, lite ot men som svar.

 

Admin vill ha det så men har inte tänkt klart.

Skulle det vara så så skulle denna tråden ingått i en grundläggande tråd om bottenfärg.

Där hade sedan allt från koppar, zink och tenn blandats ihop med alternativa bottenfärger.

Detta för alla kustområden.

Hade blivit en lång lång tråd.

Tillsammans med forumets sätt att visa trådar blivit katastrof, segt.

Grundläggande problemet är till viss del forumets dåliga sökfunktion blir många trådar om liknande ämnen ett problem. Så om du söker efter något innan man svarar så kommer gamla ibland felaktiga trådar väckas till liv igen.

Smart, nja?

 

 

::Harry::

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu börjar du bli en kverulant, crabfish.
Min poäng var att det fanns en tråd i detta ämne startad för för ett par veckor sedan som behandlar just de nya förutsättningarna med kopparfärg som tillåts i Östersjön. Inget annat.
Det du håller på med nu tillför inget i den här tråden.
Bättre då att du startar en egen tråd där du diskuterar hur och om formen för att haka på i gamla trådar eller starta nya är lämplig.
 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På något sätt känns det som om Crabfish med sina goda kunskaper om hur man driver ett båtforum kanske skulle starta ett eget forum? Ett perfekt forum där allt löper på utan gnissel om hur svårt det är att skriva inlägg, hur segt det går och så vidare?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker iofs att det är bra att crabfish m fl finns. Det håller igång forumet när det finns olika åsikter. T ex Fenderns forum har kört stenhårt på den välpolerade stilen och idag finns inte många aktiva där. Däremot ser jag gärna att man tar debatten om forumet på rätt ställen och inte i andra trådar. Jag kan också tycka att mycket det crabfish skriver om forumet stämmer, men gör man det på fel ställen och på fel sätt blir det ingen som lyssnar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tackyes

Tycker det är givande och debattera. Annars inte underlig person. Rätt så svensson.

Starta eget forum har jag funderat på speciellt eftersom jag kan utveckla webbaplikationer. Dock kräver mitt jobb så mycket att man får inse att allt kan man inte hålla på med allt. Speciellt inte om man sedan vill hinna leva lite med båtar, familj och vänner.

 

::Harry::

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Egendomligt!

Hur kom en tråd om bottenfärg att handla om forumregler och antal trådar i ämnen? Borde det inte vara admin, och ingen annan som påtalar om någon eventuellt gör fel?  

Jag hade gärna velat veta mera om bottenfärg men i trådarna, inklusive denna är svåra att hitta just andras erfarenheter och annat matnyttigt varemot man lär sej att admin inte önskar fler trådar och ... då är det ju rätt så kört. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...