Gå till innehåll
torsdag 25 april 2024
sunerotting

Varför låsa dynor tråden???

Rekommendera Poster

är det fler än jag som blivit drabbad av detta företag?

hör gärna runt på era klubbar

ha en jätte trevlig helg här skiner solen så en sväng lär det nog bli m skutan

mvh niklas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tror att det blir svårt att finna så värst många kunder överhuvudtaget till Yvonnes Sytjänst Niklas. De omsätter mindre än 200'/år, och huvudinriktningen är inte dynor .... det blir ju inte så värst många båtkunder av det! 

Bobban har ett likartad företag till som inte är aktivt ... Man kan ju spekulera i varför! 

.

Jag hade velat se Sverker på Plus (när det begav sej) hantera ditt problem, kan nästan se honom framför mej  laugh

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

SKICKADE DETTA MAIL TILL GP

Hej GP undrar om detta är rimligt:

Företaget Rejta.se (eniro) har tagit bort ett mindre bra betygsättning”se nedan”

Hur kan det vara möjligt är det inte meningen att alla omdömen skall finnas tillgängliga för att man ska kunna bilda sig en uppfattning av företaget ???

jag och många till “se maringuiden.se”anser att detta är lurendrejeri.

har försök att maila Rejta.se utan svar.

hoppas ni kollar upp detta

mvh Morgan

 

saknar helt kvalitets kundservice

dom kunde lägga mer vikt vid kvalitet
och sluta hota kunderna

vad har hänt?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

yes

Håller med, nog om hur dåligt Maringuiden agerar osv i dennat tråd!

Focus bör vara hur vi uppmärksammar och hjälper till att lösa kuddkriget

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jomenvisst pratar vi samma forum.

Men bland allt det negativa, vill jag nämna något positivt.

Även om MG har svårt att svara eller kommentera, läser dom kritiken och åtgärdar en del.

Så jag ser fram emot den utlovade förbättringen i höst. heart

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sator och Moggan ...  Bra jobbat yes

.

Själv har jag anmält Nillas inlägg på rejta.se med grund för det uppenbara i att det är företagaren själv som skriver omdömet. Det är ju bara att kolla tråden här på MG där Bobban skriver under som Nilla 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hahahaha... Fortfarande efter fem år ifrågasätts maringuidens besöksräknare, och ansvariga fortsätter köra huvudet djupt, djupt ner i sanden!

Minns denna tråden där ansvariga (Dick, dåvarande ägare av siten) mer eller minder hotar en medlem som anser räknaren visar fel...

http://www.maringuiden.se/forum/;thread=89741 skrolla ner till en bit nedanför mitten till ett inlägg av Siteadmin som Dick skrivit under.
(I mer eller mindre alla andra forum kan man direktlänka till ett annat inlägg i en annan tråd, men inte här inte!)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

skotten skrev: 
Jag tror man får ta den siffran med en nypa salt  (grov salt)  
Hej, 


Vad har du för fog att sprida ett sådant rykte? !!!5.gif 

Många av er börjar tangera gränsen! 

Ring mig gärna. 

//Dick

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måste säga att det inte verkar ha hänt ett skit under de två-tre år jag varit utloggad härifrån, samma nonchalans från ansvariga som tidigare!



Senast ändrad av Rovarn | 09 september 2011 | 20:12

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

var efter det här som Maringarderoben.se  startade

men tråkigt nog så håller den på dö ut.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jepp, det var i denna veva vi startad garderoben.se.

Tyvärr verkar Du ha rätt om siten nu efter hackerattacken vi utsattes för (vilken nu är avvärjd och bortrensad), men självdör den så självdör den, bara medlemmarna bestämmer om sidan ska överleva, dör maringarderoben då får ni fortsätta hålla tillgodo med denna site! Jag är beredd att offra lite mer tid på garderoben för att den ska överleva, men det är ändå medlemmarna som avgör vilket.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har, som redan redovisats i en annan tråd, nu klivit in i garderoben! wink Jag uppnanar ALLA andra medlemmar här på MG att göra det samma. Garderoben har hela 3960 (ärliga?) registrerade medlemmar och om MG inte gör något väldigt snabbt så tror jag att det antalet kommer öka snabbt!

Så häng med mig! Rövarn har ju lovat att avsätta lite tid för administrering och bästa sättet att belöna honom för det är ju att ge honom mer jobb genom att vara riktigt aktiv där! laugh Ju fler vi blir där desto fler annonsörer kommer Rövarn kunna knyta upp och desto bättre kommer Garderoben bli!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack!

 laugh

 

Tyvärr har vi varken reklam eller annonsörer på vår sida, men det går bra att läsa ändå.



Senast ändrad av Rovarn | 09 september 2011 | 23:45

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Med fler medlemmar lär ni inte ha några problem att få in lite reklam som kan ge er/dig ite ersättning för det jobb det innebär att administrera ett forum.

Jag är övertygad om att ifall de företag som köper annonsplats här får reda på hur illa ställt det är med detta forum så skulle de genast se sig om efter ett annat.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

någon som fått fram varför tråden stängdes i första skedet?

är det dags för mail bombning??jag vill veta vad som var fel i hans ögon ?

kan yvonnes sytjänst behövas inspekteras av skattemyndigheter 200tkr oms blir inte mkt över till 2pers ????

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag som anmälde sista inlägget där tråden låstes lovar att tala om svaret.Om jag får något.

Jag fattar att det inte är det anmälaknappen är till för men jag blev lite arg:-))

Fördelen med detta forum är att folk är aktiva här.

Jag har kollat samt reggat mig på andra sidor men det känns som jag är ensam där.

Bland de forum där jag kollat har ändå MG varit bäst (för mig)layauttmässigt .

Folk här har get mig massor med tips och kunskap.Antingen gemom direkta svar eller så  har jag läst andras trådar.

Relativt enkelt upplagt men det finns MASSOR av förbättringar som behöver göras.

Jag får väll surfa över till garderoben och kolla igen kanske.

Nähä,nu ska jag åka och skruva av staketet på båten.

(vilken j-a stavning((rättstavningsprogram plz)).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är nog som du skriver Sune, men vi kan, genom att vara envisa flytta denna kunskapsbank till ett forum med admin som bryr sej. Jag ska försöka att hålla ett öga på maringarderoben ... ställa samma frågor, söka samma svar och delta även där!

Nu tycker jag väl inte att upplägget är så mycket bättre där än här och det mesta felet med MG anser jag vara bristen på admin ... och så störs jag förstås av den låsta dynor-tråden!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De fel som irriterar mej mest är att alla tangenter inte fungerar som i normala skrivprogram. Att klistra in länkar är rena lotteriet. Länkar byte tecken mm. Detta upplever jag bara på MG.

Klagomålen är framförda på http://www.maringuiden.se/forum/;thread=187386  och vi är lovade bättring till hösten.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det finns flera sätt att ta hand om problem i organisationer och även Maringuidens forum

Ett sätt är att försöka tiga ihjäl problemen, men brukar oftas bara bygga upp ännu mer problem.

Ett annat är att prata om problemen.

Om moderator och som verkar vara ansvarig utgivare visar sig aktiv så finns säkert möjlighet att lösa problemen.

 

Som det är nu så byggs det bara upp en stor ilska och förakt mot forumet hos flera här.

::Harry::

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

när vi får svar från arn är ni intr av att höra deras åsikt??

hur bobban ställer sig mot deras rekomendationer kommer han att följa deras beslut??

fortsättning följer

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej igen hittade en annons på blocket där bobban skryter över deras service bla att alltid svara  i telefon detta stämmer inte heller tro mig jag har försökt att nå dom otaliga gånger

ha det gott niklas

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Klart du ska hålla ärendet varmt Niklas!

Får du medhåll från ARN måste företaget följa rekommendationen annars blir det svarta listan ...

Som jag ser det har Bobban redan skitit i det blå skåpet ... och jag ser inte att han försöker sanera. Skulle det gå så långt som en vägran att följa ARN har han skitit bläck i alla skåp!

Om Bobban läser detta så ;  Det är bara i politiken all uppmärksamhet är bra reklam! Man kan läsa från andra användare att ni (vänder mej till Bobban) kan göra fina jobb, så varför inte fixa dessa dynor och visa oss att det är er vi ska vända oss till? 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det kan vara kostsamt att ignorera konsumentmakten på internet.

Ett fall där man kan hitta likheter med detta ärendet var detta:
http://braskens.ravenet.se/

Sammanfattning:
En användare på prisjakt.nu ger ett dåligt betyg till braskens.com eftersom dom har strulat. Då börjar representatnter från braskens.com hota och vara allmänt otrevlig mot användaren.
Vidare visar det sig att Braskens inte bara hotar och är otrevliga mot allt och alla, dom har även via falska användare gett sig själv positiva omdömmen/betyg och andra butiker negativa.

Braskens gick i konkurs drygt två år senare.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

får se om yvonnes sytjänst kan lära sig något av braskens affären!!!!

om det inte är för sent!!!

har börjat länka vidare till husvagns forum med gott resultat hitills!

ha det gott alla

mvh niklas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej där undrar om ni här ute vet någon som kan sy dynor som håller jämn hög kvalitet

så tipsa mig gärna till nästa säsong hade det varit trevligt att ha dynor man inte skäms över

tror nämligen inte bobban m tant kommer att ändra sig !!!ingen somk fått fram något av olle varför tråden släcktes??

ha det gott alla

mvh niklas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ta det lugnt nu Niklas! vi förväntar väl oss alla som har engagerat oss itråden att Bobban kommer att göra en pudel och komma ut till din båt och malla av alla dynor och leverera nya av strålande kvalitet för att visa vilket proffsföretag Yvonnes sytjänst egentligen är, alla kan ju göra misstag bara dom rättas till, eller hur Bobban???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag hoppas att han och yvonne tar och går denna kurs verkar vara det dom behöver dock lite sent!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ny annons på blocket idag igen!

Vad var det han sa i Robinsson?

-Skämmes tamigf-n!

/Peter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag raporterade inlägget så här.

Vadå???
Jag vill ju veta vad som hänt.
Helt ok att ta bort ett inlägg eller be någon sansa sig i sitt språk men detta är censur!

 

Ok Admin.

Tänker ni/du tiga ihäl detta.

Lite iriterad. Jävla skitråttor var en av sakerna jag tänkte skriva men ångrade mig.

Ni kan väll åtminstone ge mig ett svar?

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ja det är dags att dom förklarar sitt beslut på att stänga tråden censur hör väll till gamla öst stats fasoner?

håller helt med förgående

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...