Gå till innehåll
tisdag 16 april 2024
havsglimten

Navman 2100 fuel

Rekommendera Poster

Jag har en navman flödesmätare i min Bayliner 2750. Det som hänt är att givaren som sitter på bränsleslangen är av plast har blivit deformerad så den inte fungerar längre. Jag har försökt hitta reservdelar dvs. givare till den men utan framgång. Den bytte namn till Northstar 2100 för ett antal år sedan, sen vet jag inte? Är det någon som vet var man kan få tag i en sådan givare?

Mvh Daniel

post-10003925-1394236770,6367_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Googla på fuel 2277R.

Navman blev Northstar. Nu har båda dessa varumärken upphört och gått upp i Lowrance.

Hör med Sportsmanship i Gbg. Jag tror de har agenturen, åtminstonne har de givarna i sin reservdelskatalog.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är nästan helt 100 på att Lowrance har lagt ner den delen för de vill helre sälja sin flödesmätare som som går på NEMA 2000 bussen som man kopplar in i plottern. Faria har däremot en som istort sett är identisk med Navmans.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Troligen kan Sportsmanship inte hjälpa dig, men jag har sett den för 100 ¤ på UK ebay vill jag minnas och att skicka efter från staterna via US ebay. Köper du i Europa slipper du allt trassel med tull och moms ca 30 % påslag på pris inklusivkte fra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...