Gå till innehåll
lördag 20 april 2024
Gäst Rikard

Shakespear Mini Clubman

Rekommendera Poster

Gäst Rikard

Hej! Har sedan flera år tillbaka en Shakespear enligt ovan. Blev totalt såld på den när jag såg den första gången - utöver designen är den till på köpet ljusblå. Skulle gärna vilja veta lite om det finns några här som har erfarenheter av Shakespear. Det lilla jag har hört är att det är en engelsk sportbåt som någon tävlat med eller nåt? PS. Har hittills inte åkt med båten! Har saknat motor, men ska till våren slänga på en Yamaha 40 hk modell äldre - kommer det att funka? Mvh Rikard

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack - det var en riktigt bra sida! Kan det finnas fler? Skulle dock inte bli ledsen om jag fick höra erfarenheter om den från någon som har/haft en sådan båt. Mvh Rikard

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst sofie

Jag har läst Shakespears bok Hamlet, och den var skit bra så jag tycker att ni ska läsa boken. Kram suffe

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Kan vara lite ute och cykla nu men en kompis hade en shakespear mini clubman - han hade en 70hk mariner på den. Gick som ett skott.... mvh olof

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst JIMPA

Tjena, har haft en shakespeare Magnum(L=5,40) med en 140hp Evinrude. Gjorde 45 knop. Riktigt kul båt. Lycka till med din! Någon som möjligtvis har nån står?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst JIMPA

Ursäkta felet. Båten jag ägde var en Shakespeare Super V Sportsman och inte Magnum som jag skrev förut. Någon som har en sådan till salu?Vrak eller en som är ok

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ruskigt fina båtar det här, vore inte fel med en att ha som jolle till Mahognypärlan. MVH//Jimmy

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...