Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
datpsu

Smart Kylmatlåda

Rekommendera Poster

Trevlig grej ska åka o kika på den i kväll.  Tack för tippset

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

”Min dotter skulle åka skridskor med skolan. Klockan 07.00 packade jag pannkakor i hennes matlåda som skulle ätas 5 timmar senare. I ishallar och på skridskobanor brukar temperaturen hålla sig låg nog att pannkakor håller sig friska fem timmar...

-Skämt å sido, några mackor eller en sallad klarar sig  utmärkt i en vanlig plastburk för en tia eller två även en varm sommar dag.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mat är ju som sagt en smaksak.

Jag föredrar nog att min skinksallad eller att mina korv mackor är kylda fram tills att jag ska äta dem.

Men som sagt allt går ju.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har nu testat lådan med lagad mat och den håller vad den lovar. Den blir säkert mkt bra också i båten till sommaren. Mkt dagturer och vi ha ringet kylskåp.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker att det är en alldeles fantastisk produkt. Alla i familjen har varsin, fungerar helt perfekt! Ett tips är att köpa till det tomma locket utan kylklamp. Då kan man förbereda matlådan i god tid och ställa den i kylskåpet med lock på samtidigt som kyllocket får ligga kvar i frysen. Locket utan kylklamp tål även att micras.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En smart och snygg produkt som ofta inte är så nödvändig...

Håller med om att en enkel plastburk också funkar bra, ofta är det svalt nog i kölsvinet i våra svenska kalla vatten.

Mackey

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...