Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
silfvers

Transport Stockholm-Göteborg- Stockholm i maj 2011

Rekommendera Poster

Hej,

Vi kommer att transportera vår båt från Stockholm till Göteborg i mitten av maj 2011.

Finns det någon där ute som behöver transport andra vägen? Jag har fått ett pris på ca 15' inkl moms. Kanske kan vi båda tjäna på att dela bilen en  väg var...

Hör i så fall gärna av dig för vidare planering.

MVH

//stesi



Senast ändrad av silfvers | 09 februari 2011 | 23:12

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag kan visserligen inte hjälpa dig med problemet men jag fick två direkta tankar när jag läste ditt inlägg.

1. Varför inte ta ledigt en vecka eller två och förena nytta med nöje och segla/ köra båten runt kusten till Göteborg istället. Det borde inte bli dyrare och maj är en trevlig månad att segla i. Jag seglar själv till IMM2011 i Stockholm och sedan tillbaka kommande sommar med diverse stopp på vägen och jag ser verkligen fram mot den resan

2. Du flyttar ju i alla fall båten till rätt sida av Sverige; framsidan (LOL).

Oavsett hur du gör så lycka till med förflyttningen.

MVH, Rolf

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om det gäller er Orrskär så är 15000kr rena rånet. Lite drygt halva är rimligare

Båtar från Sthlm - Gbg är eftertraktat då det är mer trp andra hållet och åkerierna ibland tvingas gå tomma tillbaka/till Gbg.

Maila mig med mått, vikt och platser så löser vi detta

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är intresserad att dela en körning. Har köp en båt i Göteborg som jag vill ha upp till Stockholm. Låter som en bra tid. Borde vara lättare att förhandla pris om vi har körning 2 vägar.

 

MVH

Johan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...