Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Gedda

Chokladmässa i Göteborg!

Rekommendera Poster

Goddag! 

 

Va nere på chokladmässan igår på Stadsmuséet i göteborg!

Mycket trevlig tillställning med mycket godsaker, fanns allt från choklad med cigarrsmak till choklad med ölsmak! min favorit vad dock whisky-fudge köpte tre olika smaker, Glengoyne, Bunnahabhain och Glenfarclas smiley

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix

Fanns det ingen Toblerone eller Marabou Mjölkchoklad för oss vanliga missbrukare?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag köpte lite olika sorter av Lindt på Swedish Open i veckan. Mörk choklad kan vara väldigt god

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

nej tyvärr fanns det ingen vanlig choklad där såsom marabou eller toblerone.. men nu tryckte jag i mig en glenfarclasfudge.. riktigt god! smiley

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Man skall nög akta sig för dylika tillställningar. Nån tänkare har myntat uttrycket; allt som är roligt eller gott, är farligt, omoraliskt eller fettbildande. Vem katten det nu var? wink

tommy

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var Alexander Woolcott

 

Everything I like is either illegal, immoral or fattening. -   --  Alexander Woolcott

 

Eller så är det Alexander som snott den av Tommyenlightened (nja så gammal är nog inte Tommy då Alexander gick bort på början av 40-talet)

Stämmer rätt ofta men saker som Parlamentet på TV4 är rätt kul och inte så farligt omoraliskt. cheeky

::Harry::

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

sen skulle det ju kunna bero på min avatar under varje inlägg också cheeky

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...