Gå till innehåll
lördag 20 april 2024
HAKAN60

SEX O KÄRLEK

Rekommendera Poster

Hej

Detta är seriöst hur löser ni det med sex o kärlek i en trång båt med barn ombord

// mvh Mark

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

det var en bra fråga faktisktSkrattandehar inget svarSkrattande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tja det brukar finnas glasskiosker även i mindre hamnar ... ge ungarna en hundring och säg att de inte får komma hem innan det ätit glass för hela pengen.. hmmm är inte det egentligen att betala för sex? LOOL

 

Mvh  Micke

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gör det då...använd din fantasi och ge ett bra svar. Pajasinlägg på en seriös fråga.

 

Glasstricket är bra men man kan väl skicka dom och fiska krabbor (flytväst på) också. Ni får väl ta ett dopp och simma ut en bit Glad

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kul fråga! Släng 9 guldpengar i vattnet o säj till barnen att du slängt i 10Flört Det funkar alltid!! Mvh Jörgen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben

Räcker väl med att slänga i stenar och säga att det var guldpengar du slängde i!Förvånad

Fasen vad snål jag var nuSkäms

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu förstår jag varför så många barnfamiljer väljer en båt med akterkabin Tungan

Skämt åsido, Man får väl skaffa sig trevliga båtgrannar som kan hålla ett vakande öga på kidsen om man skulle få för sig att lämna skutan för ett tag ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det va ett tag sedan men på den tiden vi var en hel familj hade vi en Flipper 850 med akterruff så vi hann med en snabbis antingen på morgonen eller på kvällen Skrattande... så det där med akterruff funkar .... fick väl va lite tyst ... men det va värt besväret Tyst... det är viktigt med båtsex ... en del av livet och det finns så många sätt att  ha sex på ... som en av personerna sa ovan ... använd fantasin ... sex behöver inte betyda penetrering man kan faktiskt hitta på andra saker som är mer än skönt Kyss....... Mats

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben

Bildspel skrev bl.a.

Gör det då...använd din fantasi och ge ett bra svar. Pajasinlägg på en seriös fråga.

Du verkade lite frustrerad när du uttryckte dig på detta viset!  Tryckte det på och inga egna idéer? GladFasen också, livet är skit, det bidde inget idag heller!  Skrattande

 

Ärligt talat så tycker jag inte detta alltid är ett stort problem, såvida inte någon av parterna är en screemer! Barn sover ganska hårt, så det är väl bara att vänta! Måste man alltid lura barn för att stjäla egentid? Hur gör ni hemma? Barnen är ju lika närvarande där, eller hur!

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett sätt kan vara att ge barnen ansvar Flört.

Kommer till en något öde naturhamn eller ö. Säg åt barnen att ni går och kollar vad som finns på ön (toa, ved, bosättning what ever), men att  någon måste vakta båten.
Se också till att dom har någon extra sysselsättning (lära sej slå knopar etc.) med dom agerar vakt, så tiden inte blir så lång!

Det är ganska mysigt i naturen med om inte ön/hamnen är belamrad och man får vara ifred.

Vad har du för båt, med tanke på utrymmes bristen?

/Leif

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bäst är väl om barnen sover i midkabinen (eller akterruff, vilket jag själv inte har). Sedan kan ju barnpassning ordnas ibland om man har med sig båtkompisar. Att ha med fiskespön är också bra, det kan roa ungarna i timmar. Ta med majs som agn, det räcker länge med en konserburk.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har ni inte fattat varför alla ungar är ute och kör med sina gummibåtar så fort det har varit middag med en extra stor tank plus att de drar upp lite vågor i viken så att ingen märker att en av båtarna gungar lite extra mycket. Nä se till att ha med er en gummi båt nästa gång.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Mark!

Vilken otroligt oseriös fråga, detta måste vara en av de dummaste frågorna jag har läst här på forumet.
Det finns ju 1000000000000 olika möjligheter och 100000000 fler därtill på denna fråga, du kan ju göra vad som helst, tänk efter lite!! herregud. Hur långt är ett snöre liksom?
löjligt

Mvh

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du får ursäkta mej _pressfotografen_, men jag ser inte vad som är oseriösare med denna fråga än någon annan. I mitt tycke är det här ett utmärkt forum, där jag i alla fall har fåt flera vettiga svar på mina frågor som säket också har 100000000 olika alternativ.

Ligger jag ute i flera veckor och båten är full med folk, så får man minsann fundera lite extra, för jag klarar inte mej i flera veckor Flört. Tack och lov kan barn vara lite lättare att lura än andra vuxna i sälsskapet. Sedan har kanske inte alla samma behov, eller är inte intresserade, men då får man väl hålla sej till andra trådar?! Kan inte se att en fråga är dummare än någon annan.

Men om du _pressfotografen_ har fler än 1000000000 möjligheter, kan du väl i gengäld hjälpa andra genom att komma med konstruktiva idéer, som ingen annan föreslagit?!

/Leif - med vuxna barn som inte seglar, men vänner i båten ibland.....

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben

Det finns ett ordspråk som säger;

Det är bara dumma människor som tror att alla andra är dummare!

Tror inte pressfotografen tänkte på det, då han uttryckte sig! Skrattande

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Detta problemet löser sig med tiden, låt det gå 10-20 år med samma käring så räcker det med ett skjut innan sjösättning och ett efter upptagningFlört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det måste vara en jäkla dam att köra hårt om Du behöver 6 månader för att kvickna till...

Eller, det var kanske inte så Du menade...

Skrattande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har själv aldrig gillat det men nu förstår jag varför en del älskar att köra med gummi (båt) Cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Låter jobbigt att traila båt kanske läge att skaffa fast hamnplats.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har du så j**la taskig fantasi att du inte lyckas lösa något så simpelt... Jadu då är det sexliv åt H*****e i alla fall så celibat borde funka bra för din del...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Undrar varför du överhuvudtaget har behov av att svara om det enda du vill är att vara sarkastisk ?

Skönt att höra att du tycker att sex så enkelt, det som resten av mänskligheten tycker är ganska svåra frågor. Om du nu själv har ett så fullständigt glimrande sexliv kan du väl vara generös nog att dela med dig...

Du lägger dig på den där nivån som får mig att önska att moderatorer på forumen oftare hade lite mer guts att stänga ner pajaser som dig.

 

Leif, Gbg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det finns en tråd under SeglarSnack som heter nåt i stil med Vad äter ni till sjöss?. Tror du att det finns någon på denna tråd som svarat:

Har du så j**la taskig fantasi att du inte lyckas lösa något så simpelt... Jadu då är din kosthållning åt H*****e i alla fall så dropp med näringsvätska borde funka bra för din del...

ps. Har inga barn själv, men gummibåttricket lät himla smart och det kommer jag använda mig av när det blir aktuellt! Glad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Poäng på ovan!

 

Är självbarn fri så just de problemen finns inte..

Akterruff till kottarna? Vänta tills dom somnat sen är det bara att köra! Eller Akterruff å kasta på en DVD, som dom egentligen inte får kika på, lite läst och godis - då kommer garanterat att vara klistrade vid dumburken - då har ni 1,5 timme på er att njuta av allsköns konster!

Man ska inte göra det svårare än det behöver vara.

Själv hade jag lite egna problem med att det gungar, tänkte på dom som ligger bredvid.. Nu skiter jag fullständigt i det! Jag lever mitt liv och har så mycket kul det går! Gungar båten, ja då gungar den..

Ibland gör man nog saker lite svårare än de behöver vara..

 

Lycka till, eller förresten - NJUT!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ok Mr seriös Bildspel. Du är en riktigt seriös och allvarlig karaktär, ditt förslag att fiska krabbor verkar vara det enda vettiga som har förmedlats i detta forum. Jag böjer mig för din överlägsenhet och ber ödmjukt dig om ursäkt för mitt pajasinlägg Jag är imponerad av att du tar sex på ett så stort allvar, jag skall genast göra i ordning lite redskap till barnen så att jag och frugan kan få lite allvarlig kvalitetstid tillsammans. TunganFlörtSkrattande

 

mvh Pajasen

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sarkasm = svårt ord - jag vet, men du, slå upp det så slipper du stoltsera med bristande kunskaper... Dela med mig!? Nej jag är INTE generös.

Resten av mänskligheten! Visa gärna lite belägg för det påståendet. Som en liten () du 3 till på det här forat är INTE resten av mänsklighetenCool.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj, är du en sån där person som gått runt hela livet och alltid fått sista ordet? Och till råga på allt alltid gått runt och trott att ditt sista ord var så vitsigt och intelligent att motparten helt enkelt inte kunde finna motargument? haha Glad

Men ett tips bara, ifall du ska försöka verka lite kaxig - och låta som en som kan mycket - i framtiden; du borde se över ditt ordval forat. Det heter faktiskt inte så. a-ändelse indikerar plural och var du sen får t:et ifrån kan jag inte riktigt förstå... (såvida du inte drar en parallell till den felaktigt använda böjningen centrat som man ser lite här och var...)

mvh

Krille - slår bara på besserwisserknappen när han ser en besserwisser Glad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...