Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Apollo11

Bästa tvätttipsen efterlyses?

Rekommendera Poster

Hej! Tankarna börjar glida mot båtupptagning med allt det innebär. Började leta efter tips om tvätt av båten, har någon hittat dundermedlet som gör livet lättare när man ska tvätta båten utvändigt/invändigt. Så fram med alla tips ni känner till.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Apollo 11! Gå in på denna sajt, under rubriken Shoppa på Gallerian, finner du DWG, kanonmedel, har du frågor? slå mig gärna en signal 031-55 55 55, 0708-55 55 90 MVH suzz :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Testade Alcro Målartvätt inne i båten i våras, det blev RIKTIGT rent, men man måste vara lite försliktig, för det kan matta ytan på lack och plast.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Nästa fråga gäller polermaskiner, det finns billiga för under 200kr och de för 600kr och uppåt, de ser nästan likadana ut men något måste skilja dem från varandra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, Min erfarenhet av billiga polermaskiner är att dom räcker inte till (inte ens till bilen) Du behöver en proffsmaskin alternativt en borrmaskin med justerbart varvtal för att uppnå bra resultat. Dick Jexby

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Normalt är väl att man får vad man betalar för. Den här vet jag dock att den funkar. Kostar 396 :- exkl moms som exempel, billigare tror jag man ska passa sig för.

post-4441-1394234299,685_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hoppades få höra att prislappen har någon betydelse. Var har du köpt din?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ska du skura däcket så är vanlig tomteskur oslagbart. blöt på med lite vatten..på skuret och sen borsta med en borste med hårda borst. sen bara att spola å sen är det som nytt:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...