Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Myggbetet

Billigast?

Rekommendera Poster

Gäst oilman

Billigast blir oftast dyrast i längden....satsa på kvalitet istället.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ledsen om jag var otydlig.. det jag menade var såklart vart man köper kvalitetsprodukterna billigast? MVH Jimmy

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ärligt talat så tror jag inte det spelar så stor roll vart du köper det. Du kanske får åka en bra bit extra om du ska köpa i billig butik, och om du köper på nätet får du ändå betala frakt. Jag är inte så hemma i träsektionen så jag låter någon annan säga sitt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Fernissa

Vet ett ställe i Kanda vid lake ontario vid gränsen mot USA som säljer jäklig billig fernissa - olja mm, köpte hem 25 liter fernissa när jag var där sist, tror jag gav 10 dollar för det, kanada dollar alltså.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skulle då helst se att jag inte behövde åka till Kanada.. bor i Uppsala trakten..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Erlandssons brygga i Ulriksdal har överlag bland de bästa priserna i Stockholmsområdet, så du kan ju kolla på deras webb-sajt om dom har vad du söker! //mats

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Billigast brukar man kunna köpa under hösten/vitern under kampanjtider. Håll ögon öppna efter annonser på Watski´s, Erlandsson´s, Hjertmans, SeaSea´s m fl hemsidor. Kolla även Palms Trä i Tyresö. Lägg in bensinpengarna i värderingen - hur mycket fernissa behöver du egentligen, kan det löna sig att handla dyrt fast närmare hemma?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...