Guest Åsa Posted August 24, 2004 Hejsan Jag har letat förgäves efter en gamal toalett för att kunna inreda vårat hus, Jag söker en sådan typ som de har i filmen drömkåken med mera. Är det någon som vet vart man kan få tag på sådana saker, Jag har hört talas om båtkyrkogården i göteborg men den är ju dessvärre nedlagd. Tack på förhand Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anteman 3 Posted September 3, 2004 Ska titta på filmen vid tillfälle. Återkommer om det är en sån vi ska byta ut och slänga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anteman 3 Posted September 3, 2004 Kolla annars med Magasin 3 i Bromma. Magasin 3 Bromma Ranhammarsv. 3, 168 67 BROMMA 08-26 40 60 E-post info@magasin3bromma.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
dahlbo 0 Posted September 20, 2004 Kolla med båt mats i Västerås. Han har även länkar till andra secondhand butiker. www.batmats.nu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anteman 3 Posted September 21, 2004 Tack dahlbo för länken till båtmats. Den hade jag tappat bort :-Tack Quote Share this post Link to post Share on other sites