Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
JesperPrytz

Four Winns V258

Rekommendera Poster

Hej, om någon har erfarenhet av Four Winns V258 tar jag tacksamt emot kommentarer. Vi har idag en Yamarin 59HT, men familjen med tre barn håller på att växa ur denna båt. Båten kommer användas som utflyktsbåt på västkusten, dagsturer och helgturer, badbåt, lite fiskning, med mycket tid ovan däck.  Vill kunna äta lite bättre middagar etc! Cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan

Jag har en Four Winns 258 1997. Vilken årsmodell vill du ha information om?

Tittade på många båtar före jag slog till, En av de bättre jänkar båtarna enligt mig. Går fantastiskt bra i vattnet. Plus att Four Winns i USA är väldigt hjälpsamma om du behöver reservdelar till och med till en sådan gammal båt som min.

Och att den Svenska återförsäljaren av Four Winns finns i samma stad som mig gjorde saken rätt enkelt när jag skulle välja båt tillslut.

Kolla även in http://ifourwinns.com som är ett forum i USA. Väldigt hjälpsamma pojkar och tjejer.

Om du säger vilken årsmodell du är intresserad av så skall jag berätta hur mycket bra och dåliga saker som helst om denna båt.

mvh
Kristian



Senast ändrad av Alf_Von_Sil | 22 mars 2010 | 22:04

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har en Four Winns v 258, 2007. Efter första sommaren med denna så är jag mycket nöjd. Funkar perfekt tillsammans med våran familj. 2 vuxna och 2 barn, 5 och 7 år. Har anv. flitigt med flertalet övernattningar och som solskensbåt. Det enda som jag skall göra nu inför sommaren är utöka batteri banken och öppna pulpit. Kan starkt rekomendera denna!

Mvh

 

Peter

post-29659-1394236285,797_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...