Gå till innehåll
lördag 20 april 2024
volvobergman

Vilken relingslist till gammal Selco?

Rekommendera Poster

Hej!
JAg har en fråga. Jag håller på att renovera min sportbåt: http://hem.passagen.se/sportbat

Jag fick inte med någon relingslist till båten. Jag har sett en norskt företag som säljer relingslister. Jag har fastnat för en speciell:

http://www.parmaplast.no/EnterprisePortal/default.asp?WMFN=WebProductCatalogItem&WMFT=D&WPG=EPHomepageOnline&WTID=935&WREC=1148317338&WKEY=[65534:1148317338]&WPCITP_EPCustomerSelfServiceUser=2

Vad tror ni? Någon måste välla ha en lös relingslist till en Sleco.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Någon borde väll äga en gammal sportbåt (Selco)???

Det skulle vara jättebra med ölite tips om relingslister.,,,

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

HEJ!

Jag bytte min relingslist på min selco  sommaren 2009 (relingslist 10mm m fläns) artnr 4483-659. 72kr/m den liknar orginalet bäst. Inköpställe Hjertmans i sundsvall (Beställningsvara).lycka till

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

ja du har rätt i att den inte fanns på  hemsidan eller i katalogen, men jag ringde till dom så dom skickade 2st A4 papper med olika relingslister,där fanns den som jag nämde.tyvär så har jag inte dom papperna kvar men ring dom så hjälper dom dig säkert.Till min båt var det 12m 1m extra .om det inte löser sig för dig så hör av dig så kan jag ringa dom.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Listerna du httade är inte dom via Hjetmans men blad nr 7 nr 7125-20-30 är närmast.Min båtmodell var selco rival./Larsa

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...