Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
BMoon

Är båtmässan i Sthlm värd ett besök eller är det samma som den i Gbg?

Rekommendera Poster

Funderar på att se om jag kan hitta nån sista minutenbiljett upp till Stockholm och ta mig en kik på båtmässan. Har lite tid över som jag gått kan slå ihjäl!

Var ju på den i Göteborg och frågan är ju bara om det planerade besöket tillför något nytt eller om det är precis samma som det var nere i göteborg?

Ska jag åka eller inte åka???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Båt mässigt såg jag ingen större skillnad förutom Volvo ocean race båten.. mer olikt var det på tillbehörsavdelningen i C-hallen. Mycket lite fisketillbehör (1 monter) men desto mer Wakeboard och vattenskidor m.m. I övrigt ungefär som i Götet...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men det kan vara värt att ta sig en tur dit iad då!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jodå, visst kan det det.. man har ju i alla fall roligt!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker helt klart att du ska åka till båtmässan. Är och jobbar där vargedag 12-20 och tycker det är skit kul finns helt sjukt många saker till båten som man inte visste fans... Sen så måste man ju kolla in classic boat show Aktersnurran 100år Där har dom ställt ut en jävla massa fina gamla godingar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då kör vi på det!

Tåget bokat o klart! Gäller det bara att hiytta rätt pendeltåg när jag väl är i Sthlm, men brukar la gå skapligt lätt!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Från t-centralen tar du södergående tåg Västerhaninge/Nynäshamn eller Södertälje till Älvsjö sen borde du hitta.

 

Kom förbi Sweboats monter i c-hallen där vi renoverar en Selco 15fotare och Jeannueu 22fotare samt bygger nya Ryds 470 Flört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...