Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
Johan1983

Båtplats vid medelhavet

Rekommendera Poster

Finns det någon som kan rekommendera ett bra ställe där man kan hyra båtplats vid Medelhavet under en längre tid och vad det brukar kosta?

Alla länder runt Medelhavet är av intresse men främst är jag intresserad av Spanien och Frankrike men jag och säkert även andra medlemmar tycker att det är kul att höra hur det ser ut med båtplats runt Medelhavet och höra om folks erfarenheter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej. Almerimar i Spanien är en mycket bra hamn och även en av de billigaste i hela medelhavet att hyra på under en längre tid. De har en bra hemsida du kan titta på. Sök på Puerto Almerimar på google så kommer det upp. har haft båten själv där i ett år och jag är mycket nöjd. har även ett antal vänner som haft sin båt där i flera år och också är nöjda. De är mycket professionella på marinan och de talar väl engelska om man inte kan spanska. där tycker jag du ska pröva. Det kostar ungefär en 25.000 kronor att ha båten där under 10 månader. De brukar ha lite rabatter under vinterhalvåret med.De har cirka 1500 platser så chansen att få plats är god.

Hoppas detta var till hjälp. lycka till att hitta plats nu.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret.

Ligger kostnaden så högt för båtplats i Spanien i allmänhet?
Vad ingår?

Har du länk till hemsidan?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej igen. Jo det e nog ett av de billigaste i hela spanien( t.o.m medelhavet) har jag läst och hört

Då ingår 24 timmars bevakning och vatten. El kostar då du använder det.3 €/ dag cirka isåfall.      http://www.almerimarpuerto.com/

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...