Gå till innehåll
torsdag 25 april 2024
hakan-jessica

Ny klubb: Johnson 24

Rekommendera Poster

Hej!

Konstigt att en så stor klubb som Plastsnipeklubben inte är mer aktiv än vad den är.

Är ny ägare till en Johnson 24 och tycker att denna sida är bra men skulle kunna vara ännu bättre.

Har även startat en ny Båtklubbhär på Maringuiden för Johnson 24 ägare och övriga, hoppas på en bra och aktiv sida. Prova gärna!

 

post-10006236-1394235685,4711_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi är i allafall 2st medlemmar, så alla andra haka på så vi kan ordna en rolig klubbträff i Vänern till sommaren.

 

// Stefan

post-10005630-1394235686,4756_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välkommen till plastsnipeklubben!

 

Kan bara hålla med om att det är lite trist att forumet i plastsnipeklubben är lite inaktivt.

Hur mkt aktivitet det blir hänger på de i dagsläget 163 medlemmarna. Det brukar bli liiite mera aktivitet framåt våren då folk börjar upprusta sina kära båtar. När jag startade plastsnipeklubben var ambitionen hög, men ibland går det inte som man tänkt sigFlört

Mvh

Patrik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej. Det finns en sida på facebook Johnson 24. Välkommen att bli medlem där. Hälsningar Ebbe Christiansen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Försökte hitta Johnson 24 sidan på Facebook men hittade inget, finns inte sidan kvar?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

utsegla på maringuiden seglar med Johnson24. Hör av mig senare. Men kolla min sjöbod! Uno på Hönö

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...