Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
sativa

7anne

Rekommendera Poster

Vi glömmer allt gammalt tjafs, vet du om det finns några MUR,ar jobb i Blekinge.Flört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du e ju fortfarande go i boet... LOLOLOL !!!

Visste inte ens om att vi har tjafsat...

Ja jag behöver få hela huset putsat, men jag vill nog egentligen ha ngn från öst....

Var finns du, är du arbetslös???

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Inte jag displaysmiley.php?show=2747

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag vill inte träta men är det inte lite motsägningsfullt att önska någon från Öst och sedan så läser man det här i en annan tråd. Tog mig friheten att kopiera en bit av ditt tal.

Läste ngn stans att inbrotten i Blekinge har ökat med 60% är det kokt??? helt jävla vansinne. Östbilarna rullar omkring på vägarna mod, skåpbil proppfulla med stöldgods, inga problem med att få på det på färjan heller och inget görs. Man blir helförbannad....

Är du politoker? eftersom du har så olika begrepp om saker och ting.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hehehe ja med den kategorin farandes runt i nejden så är det nog bara murar som gäller.Flört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fan du har ju gott om arbetskraft som far runt där ju. Bara en rejäl vägbom och så har du en 30 - 40 gästarbetare som i en säck. Går inte fort för dom och så blir det snett och vint så det gäller att du tar en redig murare på slutet från Sverige som kan putsa till muren så att den första vågen inte kommer upp. Har du sedan för låg mur så trampar andra vågen ner den första och strax så är dom uppe. Kanske femte vågen av tjuvar och plundrare har slät mark så dom kan äntra muren.

Gäller vid för låg mur: Bulldozer och ugnar. Blir till att investera eller fly fäderneslandet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...